mental ray´de volume shaders

mental ray´de volume shaders

oz

mental ray´de camera´ya volume shader´da mist ekliyip sahnemiş bitiş sınırlarında sis oluşturmak istiyorum.yani plane üzerindeki modeller net ancak uzakta plane´nin sınırları sis içerisinde kaybolacak..bunu normal volume fog ile yapmıyorum çünkü nette gördüğüm bu tür mental ray çalışmaları çok daha iyi..

mist parametersda
plane distance mı?
linear start/end mi
custom start/end mi?
çözemedim bi türlü..ilgilenen olursa teşekkürler şimdiden

2004-12-21 01:47:57

Re:mental ray´de volume shaders

oz

tamam arkadaşlar yazdıktan hemen sonra buldum..önceki modelimde bulamadım basit bir deneyle keşfettim..
linear´a tik koyup linear end´i düşürüp startıda ona yakın bir değer yapınca oluyor
realistic falloffda güzel bir hava katıyor ama densitysini düşürün biraz

2004-12-21 01:47:57