reactor´de cloth ve rigid body etkileşimi
reactor´de cloth ve rigid body etkileşimi
şimdi bir plane´e cloth mod. bir küreye rigid body mod uyguluyoruz.ikisininde collectionları var.plane´i iki boruya (yine rigid body uygulanmış) attach to rigid body ile gerekli vertexlerinden sabitliyoruz.
küre plane´e düşecek ve yaylanıp zıplayacak.
burada bilmediğim bir nokta var.küre plane´nin içinden geçip gidiyor.eksiği nerde bulamadım
Re:reactor´de cloth ve rigid body etkileşimi
buda ilginç neden yapmazki ama şu var planeye cloth mod. uyguladıktan sonra cloth rec. koyup planeyi ona tanıtman lazım küreyi ise rigid body tanıtırman lazım ve küreninde rec.propertisine girerek mass yani yoğunluk ver böyle olur herhalde ama iki nesnden biri animasyonluysa onuda rec. bölümünde ani. olarak tanıtman gerekli
Re:reactor´de cloth ve rigid body etkileşimi
bunları yapmıştım zaten ama çözüm yok hala.
bunun dışında reactor birçok hesaplama hatası yapıyor bir deflector görevi yapacak rigid bodynin yerini deiştiriyorum ona bir önceki denemede çarpıp seken top yer değişikliğinden sonra içinden geçiyor..
anlamadım eksik bilgim nerde
acaba max7´yemi geçsem.