Background
Background
Arkadaşlar merhaba; perspektif ekranındaki grid´i render yaparken nasıl gösterebilirim?
Re:Background
gridin göründüğü alan kadar bir plane hazırlayıp,mesela 1300x2000 ebadında, segmentleri 130x200 yaparak (grid aralıklarının 10 olacağını varsayıyorum) ve wire material atayıp(kalınlığını da çok arttırmadan misal 0,3 vererek..)yapabilirsin. grid in kendi haliyle renderde gözüktüğü bir yol bilmiyorum.ama bu haliylede rendere -tabiki de- ek süre getiriyor....
umarım işine yarar.kolay gelsin..
Re:Background
evet bu yöntem iyidir. istersen lattice ile de yapabilirsin..
her bir kare 1 m dir...
[img]http://tr3d.com/dosyalar/45.jpg[/img]
Re:Background
lattice render süresini uzatmaz mı mesh e çevirdiği için?
Re:Background
Cevaplarınız için teşekkürler....
Re:Background
tabiki uzatır...
[img]http://tr3d.com/dosyalar/47.jpg[/img]
[img]http://tr3d.com/dosyalar/48.jpg[/img]
Re:Background
ben gridleri 10 cmlik yaptım,örnek koyacaktım hatta da wire de bile çok sürdü (denediğim sahneden kaynaklanıyo demek) ondan sordum; latticeye cesaret etmedim dolayısı ile....
Re:Background
galiba lattice tercihandır, çünki yukarıdaki denemede de belli, WIRE render ilerilere doğru antialiasing sorunu vermiş (belki iyi render sampling i geçer bilmiyorum ama)
Re:Background
ben lattice atarım her zaman. render kasar ama sorun değil bence ...
Re:Background
kale ağı ve animasyonu derslerinde ben boyumun ölçüsünü aldım ilk derste yani kale ağı yapımında lattice kullandım burda fazla sorun olmadı ama ikinci derste ağa simcloth uygulayıp animasyon verince gözlerim pörtledi [G13]bu yüzden animasyon olsun veya olmasın bu tür görüntülerde wire tercih edilmeli..