Döşemeler dengesiz gözüküyor

Döşemeler dengesiz gözüküyor

romantik_hayat

Arkadaşlar ; resmin bir köşesinde başka diğer köşesinde başka gözüken döşemeler görüntüyü bozuyor. Ekteki resimde her şey gözüküyor..[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/zLCntRQqG.jpg[/img]

2010-02-21 01:22:57

Cvp

dedestratus

Tile veya UV ayarlarında bi yanlışlık olabilir mi?
Anti alising düşük ondan gözükmüyor demek isterdim ama AA da yeterli görünüyor.
Farklı açılardan da aynı mı durum?

2010-02-17 10:54:22

Cvp

sahinbey

Bence DÖşeyen usta Kalebodur kutularını karıştırmiş.

Bunu bilmeyecek ne var.

2010-02-17 12:35:09

Cvp

Silent Assassin

eheuehe

2010-02-17 12:47:38

Cvp

Erkan

modifier listesinde enson uvw map modifieri olması gerekiyor.

objeni seç modifisine bak bakalım en üstte nevar?

sanki uvwden sonra üstüne edit mesh modifieri uygulanıp vertexleri çekiştirilmiş olabilir
veya
uvw uygulandıktan sonra convert yada colleps edilmişte vertexteleri çelikilmiş falanda olabilir.

unutma modifier listesinde en üstte uvw olacak

kolay gelsin harun

2010-02-17 12:52:33

Cvp

romantik_hayat

Doruk tile olsun diğer değerler olsun çok denedim. Örneğin 1-1 ...fakat aynı. Barış taban bir plan ve döşemede bildiğin jpg bir resim. 45mm açıyı neden tavsiye ettin anlamadım çünkü görüntü açısına böyle girebiliyorum. Yani göstermek istediğim yer bu kadar ve ayarları da ona göre... Kameranın açılarını bir daha deniyeyim bakalım... başka yorumlarınıda bekliyorum. Erkan; bahsettiğin konu benimde dikkat ettiğim bir konudur. Çekiştirme vesaire bir olay yok. Plana atanmış bir resim ve onun bump şekli var... Yaklaşımlarınızı tekrar bekliyorum. Bu arada bir Şahin´nin dediği kalıyor galiba... :)

2010-02-17 15:58:12

xsekox

xsekox

Zeminde map kullanmayabilirsin.Modellersen daha güzel bir sonuç elde edersin hem netlik kaybetmezsin hemde sünmelere maruz kalmazsın.Yap bir tane benzer mekanlarda kullanırsın zaten.Ben genelde map kullanmıyorum.Kolay gelsin.

2010-02-17 17:12:47

Cvp

Erkan

[quote=53604] Yazan: xsekox

Zeminde map kullanmayabilirsin.Modellersen daha güzel bir sonuç elde edersin hem netlik kaybetmezsin hemde sünmelere maruz kalmazsın.Yap bir tane benzer mekanlarda kullanırsın zaten.Ben genelde map [u]kullanmıyorum[/u].Kolay gelsin.[/quote]

serkan hocam bu fayansları modellemek için nasıl bir yöntem kullanıyorsun.

[quote=46986] Yazan: Erkan

biri fayans kaplamamı dedi???
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/q8hs7438X.jpg[/img]


işte fayans kaplama gelecekte böyle yapılacak.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/FRZ6z55Sl.jpg[/img]

[;)][/quote]

ben böyle bir script yazdım onu kullanıyorum.

2010-02-17 19:05:14

Cvp

romantik_hayat

Erkan hocam gelecekten haber veren kahin gibisin maşallah.. :) Yanlız fakat ama velakin; ben nettiysem fayanslarım birlibuçuklu oluyor... :)

2010-02-17 20:13:50

Cvp

daysleeper

bence kullandığınız map te sorun var. temelden hatalı bir diffuse map kullanmışsınız gibi geldi bana..

2010-02-17 20:33:28