Delete

Delete

spiderman2004

edit mesh dedikten sonra bir face si sildiktensonra o yer boş kalıyo ama orda abuk sabuk görünümler oluyor bunu nasıl düzeltiriz?

2004-09-26 12:29:16

Re:Delete

felidae

edit mesh>cap holes sanırım,maxa bakamıyorum şuan.

Kolay gelsin..

2004-09-25 12:45:59

Re:Delete

tcay

şöyle bir olayda var o nesneyi edit poli yaparsın border alt nesnesine geçersin border açık yüzeylerden başka bişey seçmez açık yüzeyi seç orda cap seçeneğini tıkla kapanır artık o yüzeyi istediğin şekilde değiştirebilirsin

2004-09-25 13:31:02

Re:Delete

spiderman2004

soruyu anlamaınız galba mesela bir kutu var iki tarafındaki face leri sildim, sonra o kutunun ortası delik miş gibi görünmesi lazımken delikten bakınca arkasındaki her şey gözüküyor yani deliğin en sağından bakınca kutunun kenarıda görünmüyor ben bunu nasıl önlerim demek istiyorum, veya boolean ın yaptığı işi yapmak istiyorumda diye biliriz

2004-09-25 15:54:35

Delete

kalimba

material editörden veya obje özelliklerinden 2-sided seçeneğini işaretlemen gerekir.

3dmax nesnelerin görünmeyen yüzeylerini render etmez. Problem bu.

2004-09-25 17:15:26

Re:Delete

tcay

şimdi olay şu max daha hızlı işlem yapması için devamlı gördüğü yüzeyin gösterir ama sen bunu örneğim configurasyon bölümüne girerek sağdaki seçeneklerden 2-sides seçeneğini açarsan artık ekranda çift yönlü gösterir ama render alırsa yine saçma sapan olur render ayarlarındada 2 sidesi seçmen lazım bu dedikleri bütün sahne için geçerli buda bilgisayarı yorar ve yavaşlatır ama sen sadece bir objeye yapmak istiyorsan yıkarda mahmutun dediklerini yapabilirsin

2004-09-26 12:29:16