UVW Map problemi
UVW Map problemi
arkadaşlar 3ds max 2010 64bit kullanıyorum.
UVW Mapping modifier uyguladığım zaman Parameters kısmında U tile V tile W tile bölümleri pasif halde gözüküyor, müdahele edemiyorum.
Reset falan yaptım düzelmiyor, sebebi nedir acaba bilen varmı?
Cvp
çaliştığın modelin şekli neyse yukarıdaki şıklardan işaretlersen çıkar.kare sephiral vb.
Cvp
Bu 32 bitle 64 bit arasında ne fark var.Kısa bir açıklama lütfen.
Cvp
Hız farkı var, ancak bu programın kaç bit olduğu ile alakalı değil sadece. Mikro işlemci teknolojileri geliştikce mikroişlemci ve destekleyen anakartların mimarileri de değişmiştir.
8, 16, 32, 64 bit şeklinde ilerlemektedir. Bu sebeple işlemciler üzerinde çalışacak olan işletim sistemlerinin ve programlarında versiyonları çıkmaktadır.
64 bit bir işletim sistemi 64 bit donanım ile çalışabilmekte ve donanımı daha verimli kullanmaktadır.
Programlarında bu işletim sistemlerine uyumlu sürümleri yazılmakta ve piyasaya sürülmektedir.
64 bit donanım ve 64 bit işletim sisteminiz var ise bunlar ile birlikte 64bit 3ds max kullanmanız halinde maximum verim alırsınız.
Eğer 64bit donanımınız var ama üzerinde 32bit işletim sisteminiz varsa donanım gücünüzün büyük bir kısmını kullanamıyorsunuz demektir.
Umarım basit ve açıklayıcı olmuştur.
Cvp
İşlemci <-> RAM arasında işlenen veri boyunun arttırılması diyebiliriz kısaca.
Re:Cvp
[quote=52935] Yazan: kalimba
İşlemci <-> RAM arasında işlenen veri boyunun arttırılması diyebiliriz kısaca.[/quote]
Açıklama İçin teşekkürler.Ama Benim gibi acemi böyle prof Açıklamayı anlamaz..
yukarda Kardeş benim gibi amelenin anlaya bileceği gibi anlatmış.tekrar teşekkürler.
Re:Cvp
[quote=52934] Yazan: kunth
Hız farkı var, ancak bu programın kaç bit olduğu ile alakalı değil sadece. Mikro işlemci teknolojileri geliştikce mikroişlemci ve destekleyen anakartların mimarileri de değişmiştir.
8, 16, 32, 64 bit şeklinde ilerlemektedir. Bu sebeple işlemciler üzerinde çalışacak olan işletim sistemlerinin ve programlarında versiyonları çıkmaktadır.
64 bit bir işletim sistemi 64 bit donanım ile çalışabilmekte ve donanımı daha verimli kullanmaktadır.
Programlarında bu işletim sistemlerine uyumlu sürümleri yazılmakta ve piyasaya sürülmektedir.
64 bit donanım ve 64 bit işletim sisteminiz var ise bunlar ile birlikte 64bit 3ds max kullanmanız halinde maximum verim alırsınız.
.
Eğer 64bit donanımınız var ama üzerinde 32bit işletim sisteminiz varsa donanım gücünüzün büyük bir kısmını kullanamıyorsunuz demektir.
Umarım basit ve açıklayıcı olmuştur.[/quote]
Sağ ol Çok açık.Serkan Kardeşim gibi sende heryere yetişiyorsun.Yani 64 bit´te Ram değeri vaya bellek mi diyeyim daha yüksek oluyor.Çalışma daha kaliteli veya hızlı oluyor.Anlamışım Değilmi.Tekrar teşekkür ederim.
Ama Lakin velakin.Bu ustalığa rağmen BİR DEKÜMAN AZzzzz Değilmi Kardeşim.
Cvp
UV modifier ayar panelinde altta orda real world map size mı ona benzer bişey var. o tikli. onun tikinin kaldırırsan yapabilirsin istediğin şeyi.
Cvp
Sevgili Şahin Bey,
En basit tanımla, 32 Şeritli Otoban, 64 Şeritli Otoban şeklinde düşün...Trafik çok yoğun değilse Arabalar her iki Otobanda da neredeyse aynı hızla gidebilir. Ama Araç sayısı arttıkça 64 Şeritli Otobanın rahatlığı ortaya çıkar...Ve 64 Bitte yoğun işlemler daha hızlı çözümlenir.
Bu arada Asıl soruda Ömer beye katılıyorum ve ilave olarak "Real World map" konusunda, Malzeme bölümü de kontrol edilmeli her ihtimale karşı diyorum...
Saygılarımla,
Re:Re:Cvp
[quote=52937] Yazan: sahinbey
.....Tekrar teşekkür ederim.
Ama Lakin velakin.Bu ustalığa rağmen BİR DEKÜMAN AZzzzz Değilmi Kardeşim.....[/quote]
Teveccünüz, ustalık demiyelim henüz o mertebeye ulaşmamıza var...
Bir döküman konusuna gelince, gerçekten vaktim çok az, döküman yazabilecek olsam inanın kitap yazardım. O işi Emrah ÇELİK, Nezih KANBUR gibi arkadaşlara bırakalım. (Gerçi nezih artık kitap yazmıyor ama olsun...)