Autocad çizimlerinden bina ayağa kaldırmak...

Autocad çizimlerinden bina ayağa kaldırmak...

romantik_hayat

Arkadaşlar; bir önceki sorumda shell sorunumu dile getirmiştim. Ben shell i, bir çizgiyi exturude yapıp pencere ve kapı boşluklarını açtıktan sonra duvar kalınlığını vermek için kullanıyordum. Fakat ince girinti ve çıkıntılarda, bu sorun oluyor köşeler birbirine giriyor, bazı vertexler olmadık şekilde sağa sola kayıyor, ne weld ne başka bir olay bunun önüne geçemiyor. Bir başka yol olarak kullandığım outline ise,kapı ve pencereleri kutularla yapıp, boolean ile kutuları çıkartarak yoluma devam etmekti. Fakat bu da ara sıra çalışmıyor hata veriyor. Kısacası bu yöntemlerin yahut başka bir yöntemin hangisini nasıl kullanmalıyım. Teşekkürler

2010-01-10 20:00:17

Cvp

gokhantastan

bence boelan en son çare olsun, çünkü boelan sürekli sorun veren bir şey... kısacası son çare boelan bence...

2010-01-10 22:51:24

Cvp

romantik_hayat

Gökhan ne yapmalıyım peki.. ? Boolean kullanmaktan herzaman kaçmışımdır zaten :) çünkü hala ehli keyif çalışan bir şey olduğunu düşünüyorum, çalışması o anki psikolojisine bağlı.. :)

2010-01-10 22:54:17

Cvp

kunth

proBolean :D

2010-01-11 22:55:27

Cvp

gokhantastan

valla genelde herkes boelan yerine proboelan diyor, ustalar diyorsa vardır bir bildikleri ben usta değilim ama ben arasında hala fark göremedim :) ama bide proboelanı dene derim... :)

2010-01-12 01:26:30

Cvp

kunth

çok mecbur kalınırsa probolean ama, genelde probolean yerine poly modelleme tekniklerini kullanmak daha akıllıca olur. (Connect, weld, cut, bridge, extrude v.b.)

2010-01-12 02:15:59

Cvp

romantik_hayat

Teşekkürler arkadaşlar

2010-01-12 08:29:46

Cvp

sfmst

en iyi yöntem edit poly ile modelleme kapı ve pencere boşluklarını bırakıp britge ile birleştirme daha kolay ve hızlı bir yöntem

2010-01-12 09:06:04