modeli polygonlara ayırma

modeli polygonlara ayırma

Origins

Merhaba arkadaşlar , 128 segment den oluşan bir plane objeyi bir script ile birer polygondan oluşmuş bir objelere çevirmek istiyorum.

boyle bir script var mı?

2009-12-25 18:53:06

Cvp

nfs_1

http://www.scriptspot.com/3ds-max/fracture-voronoi
bu script var belki işinizi görür olmasa ploygonları tek tek seçip detach uygulayın

2009-12-25 21:25:53

Cvp

kunth

bir segmentlik plane çizip 128 kere kopyalamak daha kolay olmazmı ?

2009-12-25 23:10:37

Cvp

modX

Plane´i editable mesh yapıp sonra bütün poligonları seçip explode komutu verebilirsiniz. Bu işe yarayabilir.

2009-12-26 10:21:09

Cvp

Origins

nfs_1 arkadaşın verdiği script güzelmiş fakat gelişi güzel modeller yaratıyor. patlama efekti için geliştirilmiş bir script herhalde.
modx , aklıma gelen şey dediğin oldu fakat explode gibi bir komut bulamadım , tekrar bakacağım...

edit poly modifier içinde polygon seçme düzeyinde bütün polygonları seçince(hiç bir polygonu seçmeyince de) explode komutunu göremiyorum , help dokumanında boyle bir komut mevcut yine de , nerede...

customize UI bölümünde all commands içindarattım, explode spline diye bir komut var sadece...

2009-12-27 15:16:38

Cvp

Origins

editmesh de varmış , herkese , özellikle modx arkadaşıma teşekkür ederim

2009-12-27 15:18:16

Cvp

modX

rica ederim.

2009-12-30 10:58:52