Biped´in Aynı Referans Noktaları
Biped´in Aynı Referans Noktaları
İyi günler,
Sorunum, "physique" modifier ile ilgili.
Bir biped´e animasyon verildiğinde ve physique ile bir objeye bağlandığında o biped aynı noktaya çakılı kalıyor. Bir ikinci dosyayı import veya merge ederken de iki farklı obje aynı noktada çakışmış oluyor. Bunu nasıl düzeltebilirim? Yani biped´i animasyon verildikten, bir objeye physique ile bağlandıktan sonra, kısacası tüm işlemler bittikten sonra orijinden nasıl uzaklaştırabilirim? Bunun tek çözüm yolu "crowd" mudur? Bir de, araştırmalarım sonucunda bunun track view ile ilgisi olduğunu gördüm. Buradan yapılıyorsa nasıl bir işlem uygulanacak.
Daha anlatıcı olması adına kısaca bir örnek verecek olursam; bir çizgi filmedeki farklı 4 karekterin aynı ortamda yanyana bulunmaları. Orijinden farklı yerlerde, çakışmadan bulunmalarını verebilirim.
Şimdiden teşekkürler..
Cvp
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/z083jLp0n.jpg[/img]
bunu kullanarak hareketli karakterleri taşıyıp yer değişikliklerini bip dosyasına kaıt edebilirsin.
kolay gelsin.