turbosmooth ve shell uygulamada hata
turbosmooth ve shell uygulamada hata
mrb, bir t-rex (dinozor) modellemeye çalışıorum, gövdeyi ve başı modelledim, sonrasında ağız kısmına sadece shell uygulamak için kafa bölgesini deattach yaptım ve shell sonrasında tekrardan attach yaptım. birleşim yerleri (kafa ve boynun) değişmemiş olmasına rağmen modele turbo smooth uyguladığımda kafa ve gövde kopuk hale geliyor.. yardımlarınızı bekliyorum.. teşekkürler.
Cvp
attach yapmak yeterli değildir, attach yaptığınız yerde üst üste gelen vertexleri weld ederseniz sorununuz düzelecek.
Cvp
anladım.. teşekkür ederim, deniyorum..
Cvp
zaten kafaya shell uygulamak yanlış bi yöntem...Göz kapakları, ağız vs için mi shell uyguladınız? İçe dönen kısımlar için edge extrude kullanmalısınız (shift+move). bütün modele shell vermek polygon sayısını gereksiz artırır.Ve birleştirme aşamasına geldiğinizde shell yüzünden her bağlantı için 3 nokta weldlemek zorunda kalırsınız....
Cvp
evet, farkettim ki yüzeyleri seçip extrude yapmak daha mantıklı.. teşekkürler..