Biz de yapabiliyoruz...Turk Plug-in 2 : Export biped for Maya

Biz de yapabiliyoruz...Turk Plug-in 2 : Export biped for Maya

Key_maker

Sevgili Dostlar ,

Artık , 3ds Max in biped adamını, maya için export edebilirsiniz

Açıklama bölümü AREA da :

http://area.autodesk.com/forum/autodesk-maya/news-and-announcements/new-plug-in--bipedconverter-for-maya-2010/


Çalışmasını kendi gözlerinizle görün :

http://www.vidivodo.com/327979/bipedconverter-for-maya

vaya

http://video.yahoo.com/watch/6509076/16877436

Bu konuda düşüncelerinizi bekleyeceğiz ,

Teşekkürler

Not : Bu arada yepyeni bir Plug-in yolda, gözlerinize inana-MAYA-caksınız :)

Key_maker

2009-11-30 13:07:57

Cvp

Erkan

eline sağlık iyi görünüyor
bende konuyla ilgili şöyle bişeyler yapmıştım

[quote=49512] Yazan: Erkan

[url]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/bonebip.zip[/url]

bipbone.max dosyasını aç ve bipbone.ms dosyasını maxin üzerine sürükle bırak.
sonra
bipbone.max dosyasındaki bonlardan yapılmış karakterin üzerindeki keylerin,
yanında duran bipede aktarılışını izle

sonrada
dosyadaki bone´ların isimlendirmelerine bak kendi yaptığın karakterdeki bonlarıda onungibi isimlendir.
eksik isim kalmasın bu önemli
eksik parça varsa örnek spine (omurga) sayın daha az olabilir ozamanda scripti aç eksik kemiklerin bulunduğu satırları lisreden sil yada fazla kemik varsa bipedini onagöre ayarla ve yeni kemikleri diğerlerine benzer şekilde scripte ekle.

bipedin şeklinide olabildiğince yaptığın iskelete benzetmelisin.

yapamazsan animasyonunu gönder bi bakayım.

koay gelsin.[/quote]
yukarıdaki scriptteki eşittirlerin iki yanındaki yazıları yer değiştirince
bipedin üzerindeki keyleri bonlara aktarır.



[quote=45770] Yazan: Erkan

elbet onunda bir yolu var.

-bvh dosyanı bipede yükle.
-bipedi 3ds olarak kaydet.
-tekrar sahnene inport et.
-luzumsuz parçalarını sil.
-küçük bir parça bone çiz.
-Bip01 Pelv objesine çift tıkla.
-maxscrip/new script yap (instancereplace dolar dolarbone01) kodunu yaz buraya ve ctrl+e ile scripti çalıştır.
-make unique yap. çıkan soruya yes de.
-animation/bone tols... agir.
-object properties bölümünden bone on yap.
-realign
-reset strech
-reset scale yap.

[url]http://www.4dizayn.com.tr/bvhbone.mov[/url]
[url]http://www.4dizayn.com.tr/bvhbone.zip[/url]

kolay gelsin[/quote]


hani bu plugine biped ve bone arasında geçiş yapabilme özelliğide eklenebilir gibime geliyor.

2009-12-01 18:15:14