Enable built-in frame buffer
Enable built-in frame buffer
vray render ayarlarındaki
Enable built-in frame buffer
seçeneği nedir? işaretlediğimizde veya işaretlemediğimizde ne olur?
teşekkürler
Cvp
3ds max , herhangi bir kareyi render çıktısı olarak işleyeceği zaman , yani render a basılınca , render işlemini, sanki "default scanline" işaretlenmiş olarak algılayıp , 3ds max in frame buffer ´ına karşılık gelen memory birimini de kullanıyor.
Yani , "Enable built-in frame buffer " işaretli olmaz ise , aslında geri planda default render işlemi de yapılıyor istenmesede , ve render biraz daha yavaş oluyor ve ekstra memory harcanıyor.
Bu sebeple , bu seçeneğin işaretli olması isteniyor hızlı render için , sanıyoruz ki, 3ds Max in render bütonu , v-ray mi , yoksa mental ray mi diye ayırt etmeden , render a geçiyor ,
default fonksiyonlar çalışır durumda unutuluyor , bir çeşit unutulmuş detay denebilir , Bunun farkına varan v-ray , önlemenin yolunu bulmuş herhalde zaten yavaş olan v-ray render işlemleri için.