import edilince pivot koordinat

import edilince pivot koordinat

yasargunay

Başka bir proğramda yapılmış mesh objeyi (SynthEyes) 3dsmaxa import edilince (tutorialde PİVOT 0,0,0,kendisi başka yerde oluyor) pivotunun bende 0,0,0 olması ve kendisinin mulunduğu yerde olması için nasıl bir ayar yapmalıyım

2009-11-07 18:26:23

Cvp

gokhantastan

hierarchy menüsünden pivot´u istediğiniz yere getirebilirsiniz, ´Affect Pivot Only´ ye tıklayarak pivot noktasını ayarlanabilir hale getirebilirsiniz... 0-0-0 noktasına getirmek için affect pivot only´ye tıkladıktan sonra F12 tuşuna basın ve x-y-z kordinat noktalarını 0´a getirin, iyi çalışmalar...

2009-11-07 19:25:57

Cvp

yasargunay

import edilince pivotu kendi otomatik 0,0,0 noktasında olacak.

2009-11-07 19:38:45

Cvp

gokhantastan

sorununuzu şimdi tam anladım ama maalesef benim o konu hakkında bilgim yoktur...

2009-11-07 19:50:19