3d ile Logo Çizimi

3d ile Logo Çizimi

thief_58

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/H23JI43b0.jpg[/img]
Selam arkadaşlar. 3d ile çizdiğim logoyu bloolean ile deldikten sonra kanal 1 logosundaki gibi kenarlarını yumuşatmak istiyorum nasıl yapabileceğim hakkında bilgi verebilirmisiniz. yada bu logoyu nasıl yapabilirim. saygılar.

2009-10-06 17:45:25

Cvp

reques

chamfer ile yaparsın

2009-10-06 22:25:12

Cvp

akcamuhammet

geçen birsi paylaşmıştı aynen böyle bir şey adam attachla yaptı.. nasıl yaptığını çözen olmadı ama(: 50 kere denedim yok... dedektifler gibi videoyu başıp bir daha izliyorum.. küçük bir ayrıntıyı kaçırdım diyorum ama yok (: olmuyor..

al işte burdaymış (: ben çözemedim ve halen merak ediyorum .
http://www.tr3d.com/index.php?f=1&oku=50566&id=forum

2009-10-06 23:33:35

Re:Cvp

RAM0N

[quote=50787] Yazan: akcamuhammet

geçen birsi paylaşmıştı aynen böyle bir şey adam attachla yaptı.. nasıl yaptığını çözen olmadı ama(: 50 kere denedim yok... dedektifler gibi videoyu başıp bir daha izliyorum.. küçük bir ayrıntıyı kaçırdım diyorum ama yok (: olmuyor..

al işte burdaymış (: ben çözemedim ve halen merak ediyorum .
http://www.tr3d.com/index.php?f=1&oku=50566&id=forum[/quote]

Bu video´da attach ile, boolean uygulamasında ki gibi çıkartma işlemi yapılması söz konusu değil!..
Burda sadece attach edeceği nesneyi diğer nesnesin yüzeyine yakın tutuyor, iki nesne arasındaki mesafe fazla olmadığı için oyuk oluşmuş gibi gözüküyor.

Eğer dikkat edilirse final preview görüntüsünde nesnede hiç gölge yok! Gölge olsaydı nesnelerin ayrı oluşu rahatlıkla gözükebilirdi.

Zaten attach ile delik oluşturma imkanı olsaydı video´da sustalı´nın aparatında delik açmak için ayrı işlem kullanmaz, burayı da attach ile halledebilirdi.

Burda akıl karıştıran nokta, sanırım modelin ışıklandırması oluşturmuş sahnede gerçekci bir render için hazırlanmış gibi gözükmesi...

2009-10-07 04:39:14

Re:Re:Cvp

birbilen35

[quote=50789] Yazan: RAM0N

[quote=50787] Yazan: akcamuhammet

geçen birsi paylaşmıştı aynen böyle bir şey adam attachla yaptı.. nasıl yaptığını çözen olmadı ama(: 50 kere denedim yok... dedektifler gibi videoyu başıp bir daha izliyorum.. küçük bir ayrıntıyı kaçırdım diyorum ama yok (: olmuyor..

al işte burdaymış (: ben çözemedim ve halen merak ediyorum .
http://www.tr3d.com/index.php?f=1&oku=50566&id=forum[/quote]

Bu video´da attach ile, boolean uygulamasında ki gibi çıkartma işlemi yapılması söz konusu değil!..
Burda sadece attach edeceği nesneyi diğer nesnesin yüzeyine yakın tutuyor, iki nesne arasındaki mesafe fazla olmadığı için oyuk oluşmuş gibi gözüküyor.

Eğer dikkat edilirse final preview görüntüsünde nesnede hiç gölge yok! Gölge olsaydı nesnelerin ayrı oluşu rahatlıkla gözükebilirdi.

Zaten attach ile delik oluşturma imkanı olsaydı video´da sustalı´nın aparatında delik açmak için ayrı işlem kullanmaz, burayı da attach ile halledebilirdi.

Burda akıl karıştıran nokta, sanırım modelin ışıklandırması oluşturmuş sahnede gerçekci bir render için hazırlanmış gibi gözükmesi...[/quote]

eminmisin kardeş...

benim bildiğim shape kare çizime attact ile içine yuvarlak koy ve extrude ver ne oluyor bak. İStersen yuvarlağı dışarıda alabilirsin

2009-10-07 09:48:24

Cvp

akcamuhammet

ramon doğru söylüyorsun... 13.28 de smoot haldeyken bıçağı dönderiyor ve oranın bitişik olmadığı görünüyor. .

2009-10-07 17:49:42

Re:Re:Re:Cvp

kunth

[quote=50790] Yazan: birbilen35

[quote=50789] Yazan: RAM0N

[quote=50787] Yazan: akcamuhammet

geçen birsi paylaşmıştı aynen böyle bir şey adam attachla yaptı.. nasıl yaptığını çözen olmadı ama(: 50 kere denedim yok... dedektifler gibi videoyu başıp bir daha izliyorum.. küçük bir ayrıntıyı kaçırdım diyorum ama yok (: olmuyor..

al işte burdaymış (: ben çözemedim ve halen merak ediyorum .
http://www.tr3d.com/index.php?f=1&oku=50566&id=forum[/quote]

Bu video´da attach ile, boolean uygulamasında ki gibi çıkartma işlemi yapılması söz konusu değil!..
Burda sadece attach edeceği nesneyi diğer nesnesin yüzeyine yakın tutuyor, iki nesne arasındaki mesafe fazla olmadığı için oyuk oluşmuş gibi gözüküyor.

Eğer dikkat edilirse final preview görüntüsünde nesnede hiç gölge yok! Gölge olsaydı nesnelerin ayrı oluşu rahatlıkla gözükebilirdi.

Zaten attach ile delik oluşturma imkanı olsaydı video´da sustalı´nın aparatında delik açmak için ayrı işlem kullanmaz, burayı da attach ile halledebilirdi.

Burda akıl karıştıran nokta, sanırım modelin ışıklandırması oluşturmuş sahnede gerçekci bir render için hazırlanmış gibi gözükmesi...[/quote]

eminmisin kardeş...

benim bildiğim shape kare çizime attact ile içine yuvarlak koy ve extrude ver ne oluyor bak. İStersen yuvarlağı dışarıda alabilirsin[/quote]


O dediğin ile bu arkadaşların dediği, kazdağı ile kazayağı birbirinden ne kadar farklı ise o kadar farklı.

Konuda emreşan çok güzel yazmış : Poly nesnelerde attach ile boolean olmaz, olsaydı boolean olmasına gerek olmazdı.

2009-10-14 23:03:53