Dreamscape´i Satın Almak - sayfa: 2
Cvp
Çok teşekkür ediyorum yardımınız için. Almak istiyorum çünkü Dreamscape nin çok özelliği var. Çok gerçekci deniz ve arazi yapıyor.
Re:Cvp
[quote=50452] Yazan: Silent Assassin
Denizde realfowdan sonra üstüne yoktur ;) Arazi yapımı ise harika ötesidir.[/quote]
645dolar vs 2700dolar
Cvp
realflow un deniz yapabildiğini ilk defa duyuyorum...
Re:Cvp
[quote=50468] Yazan: emreşan
realflow un deniz yapabildiğini ilk defa duyuyorum...[/quote]
RealFlow kullananlar bilir,dreamscape den bence 10 kat daha zahmetsiz ve çok büyük bir alanı kaplayan deniz modelleyebilir ve deniz üzerindeki köpükleri texture ile değil mesh ile yapabilir.Ben çok fazla okyanus yaptım rf da,yaptığı köpüklerde çok gerçekçi,şu ana kadar hiç render almadım,sadece simule ediyorum ama bir ara yapıp galerime eklerim.Rf un sitesinde de zaten deniz yapımı ile ilgili bir kaç projeleri var yapmış oldukları, mesela deadliest catch discovery channel da,onun reklamı rf da yapıldı.
Re:Re:Cvp
[quote=50465] Yazan: melekzek
[quote=50452] Yazan: Silent Assassin
Denizde realfowdan sonra üstüne yoktur ;) Arazi yapımı ise harika ötesidir.[/quote]
645dolar vs 2700dolar[/quote]
Yani ?
Cvp
Kkışkan fiziği ile uzman bir programın arazi yapımı ile ne ilgisi var? bu deniz ve arazi kısmında galiba programı dreamscape ile karıştırıyorsunuz?
Re:Cvp
[quote=50474] Yazan: emreşan
Kkışkan fiziği ile uzman bir programın arazi yapımı ile ne ilgisi var? bu deniz ve arazi kısmında galiba programı dreamscape ile karıştırıyorsunuz?[/quote]
Eğer bana diyorsanız ben öyle birşey demedim.
Cvp
Denizde realfowdan sonra üstüne yoktur ;) Arazi yapımı ise harika ötesidir.
:D:D Siz bu cümleye dediniz sanırım,açık olarak,(dreamscape´in)Denizde realfowdan sonra üstüne yoktur ;) Arazi yapımı ise harika ötesidir.
;)
Cvp
realflow deniz yapımında başarılı ama o denizde tekne yüzdürmek çok zahmetli bir iş. tekne için tek malzeme tanımlanabiliyor ve o durumda yelkenli gibi salması olan bir teknenin ağırlık merkezini bulmak imkansızlaşıyor. altta uzun bir salma üstte daha uzun bir yelken direği ile (malzeme tanımlanamadığı için) anında batıyor.
ayrıca realflowda bol köpüklü bir deniz oluşturduysanız onu render etmek neredeyse imkansız olabiliyor. köpük için malzeme tanımlamakta ayrı bir dert.
dreamscape kullanmadım ama onunla yapılan animasyonları gördüm. rf ile o başarıyı elde etmek için script kullanmak şart.
Re:Cvp
[quote=50477] Yazan: RicCo
realflow deniz yapımında başarılı ama o denizde tekne yüzdürmek çok zahmetli bir iş. tekne için tek malzeme tanımlanabiliyor ve o durumda yelkenli gibi salması olan bir teknenin ağırlık merkezini bulmak imkansızlaşıyor. altta uzun bir salma üstte daha uzun bir yelken direği ile (malzeme tanımlanamadığı için) anında batıyor.
ayrıca realflowda bol köpüklü bir deniz oluşturduysanız onu render etmek neredeyse imkansız olabiliyor. köpük için malzeme tanımlamakta ayrı bir dert.
dreamscape kullanmadım ama onunla yapılan animasyonları gördüm. rf ile o başarıyı elde etmek için script kullanmak şart.[/quote]
ayrıca realflowda bol köpüklü bir deniz oluşturduysanız onu render etmek neredeyse imkansız olabiliyor. köpük için malzeme tanımlamakta ayrı bir dert.
Aslında imkansız değil krakatoa 1.5 bu işin üstesinden rahatlıklıkla kalkabiliyor,matte objects ayarı ile sadece foam ı render edip sonra composite ile çok güzel sonuçlar ortaya çıkabiliyor,mesela benim 3ghz e8400 işlemcimde standart voxel ayarı ile 720p de(HD) 400 kare yaklaşık 2.5-3m particle 35-40dk da bitiyor.