boolean komutu ile ilgili bir problem - sayfa: 2

Re:boolean komutu ile ilgili bir problem

sekocan

yüzeyler 3 vertex ile oluşuyor. yani bütün poligonlar aslında bir sürü üçgenden oluşuyor.
bunun yanında ilk cevap güzeldi:
bütün silindirleri editable mesh yapıp birbirine attachla, sonra kutu ile silindirleri bir seferde boolean yap. çünkü attach sonrası bütün silindirler tek cisim oldu

2004-09-11 23:35:20

Re:boolean komutu ile ilgili bir problem

Zipzip

Ben powerbooleans´i kullandim ve cok pratik buldum. En güzelide meshsmooth edilmis objelerle de kullabilmen, tek sorun boolean isleminden sonra polygonlari ücgenlere gönüstürüyor.

2004-09-12 01:42:06

Re:boolean komutu ile ilgili bir problem

emreşan

smooth vererek yüzey deki hatalar minimuma indirilebilir. zaten edit poly yapmicaksanda üçgen olması bişey ifade etmez. ama onun içinde bir modifier vardı. üçgenleri kullanarak yüzeyi quad lara çeviren. hatırşayamadım.araştırın.var modifier da.

2004-09-12 15:07:52

Re:boolean komutu ile ilgili bir problem

demir

power boolean güzel bir pulgin yanlız demo versiyon oldugu için yaptıgın işlem yanlızca dosyada çalışıyorken aktif dosyayı kapatıp açınca power boolean işlemi yaptıgın objede
kayboluyor kaybolmayan power bolean yap kaybolmayan
kayboluyor

2004-09-14 11:21:20