Patlama

Patlama

Dog-E

Selamlar. Bir volkan yapmaya çalışıyorum bir sürü de particle var hem öğrenmiş olurum diye. Neyse patlama yapıyorum normalde ama particle´lar her tarafa gidiyor. Ama mesela bir volkan patlamasında parçalar yukarı ve çapraza gider. Parçaların gideceği yeri nasıl kısıtlayabilirim?

Teşekkürler

2004-09-11 23:54:14

Re:Patlama

emreşan

particle için planar emitter yada circle emitter kullanırsansadece tek yöne doğru hareket ettirebileceğin kaynak kullanmış olusun. Kullandığın particle ın cinsine bağlı olarak speed, type, variant gibi paramtreler ile oynar isen (özellikle var.) particle ın boru gibi dümdüz deilde düzensizleşerek saçılmaya başladığını görürsün. sahnene space warp lardan gravity ekleyip bind eder isen yerçekiminden etkilendiği için bir süre sonra aşağıya doğru yönleneceklerdir. kısaca böyle.

2004-09-05 15:11:57

Re:Patlama

Dog-E

Saçma bir soru sormuşum, ama sağol cevabın için.

2004-09-05 15:59:28

Re:Patlama

drekon

ayrıca kullandığın particle sistemini Space Warplardan Pdeflector vb. bir deflector yardımı ile dağa bağlarsan tanecikler dağ yüzeyine çarpıp sekecektir.

2004-09-06 03:54:29

Re:Patlama

Dog-E

deflector sadece dikdörtgen şeklinde değil mi?

2004-09-06 09:32:53

Re:Patlama

buraki

çapraz nasıl gidiyor anlamadım

2004-09-06 12:46:44

Re:Patlama

Dog-E

Ya patlama dimdik yukarı olmaz demek istediğim o.

2004-09-07 07:26:52

Re:Patlama

Reality__

ayrica drekon un cavbina eklemek istedigim deflector a birde birth eklersen her yeni partical in carptigi anda yeni parcaciklar ureterek sanki carpip dagilan parcaciklar gibi olusturabilirsin... detay her zaman goze hhos gelir [;)] deflactoruda obje olarak yani mesh grubu olarak tanitirsan cok daha ii olur.

2004-09-07 21:44:12

Re:Patlama

Dog-E

oh sağol. alıyorum bunları bilgisayara. sağolun valla kısa birşey sordum, bir sürü şey öğrendim.

2004-09-07 17:02:37

Re:Patlama

kerem_max

reality kardeş birth komutu nasıl uygulanıyor. MAx6 ilemi geldi...

2004-09-08 15:29:44