bone animasyonu biped e çevirme

bone animasyonu biped e çevirme

gfxdesign

slm arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var cevaplarsanız çok makbule geçer

ben karaktere bir bone yerleştirdim animasyonu yaptım ama bunu biped olarak kaydedip diğer karakterlerimde de kullanmak istiyorum bu mümkünmü

saygılarımla

2009-08-01 14:46:30

Cvp

kubiilay

Sanırım böyle bişey yok yani bone´yi biped´e cevirme ama misal bastan riglersin baska bir modelini biped ile o bonesdeki haraketleri kaydedebiliyordun sanırım erkan abinin bir yazısı vardı sanki yada ben hayal görüyorum :D Orada o haraketleri kaydediyordu ama bones´den bipede atarmı bilemem

2009-08-03 12:02:21

Cvp

Erkan

[url]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/bonebip.zip[/url]

bipbone.max dosyasını aç ve bipbone.ms dosyasını maxin üzerine sürükle bırak.
sonra
bipbone.max dosyasındaki bonlardan yapılmış karakterin üzerindeki keylerin,
yanında duran bipede aktarılışını izle

sonrada
dosyadaki bone´ların isimlendirmelerine bak kendi yaptığın karakterdeki bonlarıda onungibi isimlendir.
eksik isim kalmasın bu önemli
eksik parça varsa örnek spine (omurga) sayın daha az olabilir ozamanda scripti aç eksik kemiklerin bulunduğu satırları lisreden sil yada fazla kemik varsa bipedini onagöre ayarla ve yeni kemikleri diğerlerine benzer şekilde scripte ekle.

bipedin şeklinide olabildiğince yaptığın iskelete benzetmelisin.

yapamazsan animasyonunu gönder bi bakayım.

koay gelsin.

2009-08-04 13:23:10