super spray particle çarpışması

super spray particle çarpışması

samsung26

arkadaşlar super spray ile yaptığımız 2 farklı hortumdan çıkan suyu birbirlerine çarptırdığımızda taneciklerin birbirini itmesini nasıl sağlarız?

Teşekkürler

2009-07-31 12:59:09

Cvp

Silent Assassin

:D Bu 3ds max için biraz ağır kaçar en iyisi sen bunu real flow da yap orada tüm hesaplama işlemi 30sn sürer ;)

2009-07-28 10:48:53

Cvp

samsung26

ben bunu real flowda yapıyorum zaten realflowda seyrederken çok güzel ama max e mesh olarak export ettiğin zaman istediğin efekti yakalıyamıyorsun . Maxin böyle bir özelliği varmı bilen arkadaşlar varsa lütfen cevaplasın

2009-07-30 11:57:42

Cvp

kırklar

spraylerin arasına 2 adet aralıklı deflektör koy,sağdaki hortumu soldaki def bağla. sağdaki sprayide soldakine bağla sular birbirine çarpışıp dağılıyormuş gibi olur.bildiğim bu kadarı kolay gelsin...

2009-07-30 23:18:46

Cvp

Silent Assassin

O zaman sende mesh olarak değil particle olarak at olsun bitsin ;)

2009-07-31 10:35:23

Cvp

Guero

son iki yoruma katılıyorum...

2009-07-31 13:52:10

Cvp

samsung26

Yokmu öyle bir özellik arkadaşlar taneciklerin birbirlerini itmesini istiyorum mesela yukarı doğru fışkıran bir suyun vanası birden kesilip tekrar açıldığında etrafa nasıl sular sıçrıyorsa bende taneciklerin böyle etkileşip etkileşmediğini soruyorum. Real flowda oluyor aynı özellik max te varmıdır yokmudur?

2009-07-31 12:59:09

Cvp

Silent Assassin

Bir video ders de gördüğüm kadarı ile oluyordu ancak adamın da dediği gibi bu kadar bir basit bir işlem bile haftalar alabilir...

En iyisi siz real flow da ki particle ları render edin ;)
http://www.youtube.com/watch?v=swTlceLZdFw
Buradan render ettiğim particle ları görebilirsiniz,140frame lik animasyon render +simulasyon toplam 47 dk sürdü gi ve motion blur ile + arkada prototype oynarken...

2009-07-31 21:02:55

Cvp

Guero

speacewarp menüsü--->deflactors--->deflactor...

2009-08-01 07:40:46

Cvp

ETezer

Sayın Samsung,
Max de istediğin özellik var ama kullanma. Zaten kullansanda sonucu görmen için, en az 3-4 sene teknolojinin gelişmesini ve Intel´in yeni işlemciler çıkarmasını beklemen gerekir. Çünkü biraz fazla ağır :( "Her işin bir ustası vardır" mantığı ile Real Flow bu konuda uzmanlaşmış bir program. Dersleri de internet ortamında mevcut. Programı çözmen ve işlemini gerçekleştirmen herhalde 3 gününü alır...
Diğer taraftan, istersen binlerce kürecik çizebilir, reactör yardımı ile birbirlerine fırlatabilir, sonra bunları Blob haline getirirsen istediğin gene olur. Ama bu işlemi gerçekleştirmen için de, Extreme bir makineye ihtiyacın var.
Kıssadan Hisse: Max, Real Flow Maya vs. Bunlar kağıt ve kalem ama bazı konularda kendi uzmanlıkları var. İlgili konuda ilgili programın özelliğini kullanman senin avantajına olur. Çünkü önemli olan senin istediğin hedefe ulaşman ve Animasyon yapman...
Saygılarımla,

2009-08-01 11:10:19