animasyonda objelerin kareket eksenlerini belirleme

animasyonda objelerin kareket eksenlerini belirleme

muhammed_d

ben bu forumda da olan piston animasyonunu yapmaktaydım. Ama deersi yazan kişi animasyonu 3ds max 3.1 de yaptığı için 3ds max 7 bulunmayan bölüm çıktı. Animasyon yaparken pistonun sadece Z ekseni (axis) de hareket etmesi için sliding joint bölümünden Z yi active etmemiz gerek ama; 3ds max 7 de spliding joints bölümü yok. Bu yüzden piston dışında herşey düzen li hareket ediyor ama pistonunda Z ekseninde kayması gerkirken kaymıyor. Bu sliding joints e denk gelen ayarlama 3ds max 7 de nerde bulunuyor. Şimdiden teşekkürler. NOT: İsteyen bu forumdan piston animasyonu başlığı altından bu derse ulaşabilir!!!!!!

2009-07-15 19:13:21

Cvp

Erkan

[url]http://www.tr3d.com/index.php?id=forum&f=1&oku=46531[/url]
o özellik çıkmadımı çıkmıyo.
sen en iyisi böyle yap
[url]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/piston01.avi[/url]
kolay gelsin.

2009-07-16 11:13:52