Dosya içeriğini görüntüleme

Dosya içeriğini görüntüleme

NeonAdam

3D max de tasarlanan bir modelin koordinatlarını, indislerini görmek, onları farklı bir formata çevirmek için ne yapmalıyız?

Hazır eklentiler değil, bir formata "bir kişi kendisi çevirmek isterse" ne yapması gerekir?

Yanıt için şimdiden teşekkür ederi, saygılarımı sunarım...

2009-07-09 18:34:19

Cvp

YorgunBekçi

Sen İmport ve Export olayından mı bahsediyorsun.Ondan bahsediyorsan anlatayım.

Export,dosyayı ihraç eder.
İmport,dosyayı ithal eder.

Max´te yaptığın bir çalışmayı File-->Export yaparsın
Sonra oradan formatını seçer ve başka bir programa atarsın.

Mesela Max´te bir karekter modelledin.Bunu ZBrush´a atmak istiyorsun.Üstteki şeyleri yaparsın.ZBrush´ı açarsın İmport yaparsın.Dosyanı çağırırsın.

Anlatılmasını istediğin şey bu muydu?

2009-07-08 13:52:33

Cvp

NeonAdam

Hayır onu demiyorum, ben bir kişi nasıl eklenti yapabilir demiştim.

Bir kişi nasıl max e eklenti ekleyebilir demedim.

Bizim kendimizin oluşturduğu bir biçimimiz var diyelim ki...

Önemli olan bu biçim için export eklentisi "geliştirmek"...

2009-07-11 13:07:54

Cvp

NeonAdam

Tamam, iyi de max de bir model var bunu kendi oyun motoruma göndermek istiyorum. Oyun motorundaki karakterlerin modeller yapılarını biliyorum. Bunu max den oyun motoruna göndermek için eklenti "geliştirmek, yapmak" istiyorum. Benim demek istediğim bu...

Nasıl eklenti geliştirilir max e?

2009-07-09 18:34:19