Yüksek Çözünürlükte Render Sorunu

Yüksek Çözünürlükte Render Sorunu

asland

Mehaba arkadaşlar. Projenin renderini aldıktan sonra .png ve ya .jpg olarak kaydetmem istiyorum şöyle bir uyarı veriyor: "Cannot create bitmap". Düşük çözünürlükte ise bir problem çımıyor sebebi ne olabilir?

2009-06-14 12:19:20

Cvp

hans99

http://www.tr3d.com/index.php?f=31&oku=5708&basla=30&r=418&id=bilgi&islem=bak
Sorunun cevabı burda..

2009-06-14 18:18:26

Cvp

Erkan

[url]http://www.tr3d.com/index.php?f=24&oku=7304&id=forum[/url]

burada da konuyla ilgili bişeyler var.

2009-06-15 15:05:11

Cvp

asland

Erkan kardeş çok teşekkür ederim. Ayrıca diğer çalışmalarını da gece 4 e kadar inceledim. Tebrik ederim. Ancak benim sorun halen çözülmüyor. 16 parça render almama rağmen 3000 * 2500 veya üzeri çıktı alamıyorum.

2009-06-17 17:02:03

Cvp

POWERD3D

Makinanızın ramı yeterli değilse bu sorunu alabilirsiniz.

2009-06-18 00:33:15

Cvp

asland

Sony VAIO laptop um var. ram 1,5 GB ama ekran kartının ram i düşük acaba ondan kaynaklanıyor olabilirmi?

2009-06-18 12:47:26

Cvp

POWERD3D

Ekran kartı değilde makinanın ramı yetersiz gelebilir. Ya da dosyanızı iyi bir masaüstü sisteminde render alabilirsiniz.

2009-06-18 13:18:16

Cvp

Hüseyin Yaman

Parça parça render alıp Photoshop da birleştirebilirsin. Sonuçta yüksek çözünürlüklü resim elde edersin.

2009-06-18 13:52:03

Cvp

asland

Parça render i denedim oldu fakat parçaları birleştirdiğimde ek yerlerindeki renk değişimi belli oluyor. Yani resimler tam üst üste gelmiyor. Peki bunun sebebi ne olabilir?

2009-06-20 11:50:54

Cvp

Erkan

[url]http://www.tr3d.com/index.php?f=24&oku=7304&id=forum[/url]

buradaki 8. cevap
[quote=7315] Yazan: Erkan

tüm sahnedeki poligonları görüyor.

ben mental ray kullandığım için avantajlıyım çünkü geometry caching seçeneğini açınca sahnedeki poligonları birkere hesaplıyor ve kayıd ediyor ikinci seferde dosyadan okuyor kısa sürüyor.

ve bu scripti kullanırken ışıkları kayıd etmen şart yoksa parçalar arsında çizgi oluşuyor. hatta crop render alırkende bunu yapmalısın.

script bir parça renderi bitirnce dosya olarak kayıd ediyor ve ramlarda yer açılmış oluyor.
bir avantajıda görmediği pligonları okuyor ama görmediği mapleri okumuyor.
zaten makineyi kitleyende tüm maplerin aşırı ayrıntılı hesaplanmaya çalışılması.

sana birde tavsiye ışığı kayıd ederken bitmap proxies seçneğini kullan özellikle büyük renderlerde çok işe yarıyor.[/quote]

kolay gelsin

2009-06-20 12:03:17