3ds Max 2009 viewport kullanılmaz hale geliyor.

3ds Max 2009 viewport kullanılmaz hale geliyor.

FixxxeR

Asus P5k Se Anakart
Kinston 2 Gb ddr667 Ram
Asus 512Mb 8600GT VGA
320 Gb Samsung Hardisk

Bu sistemde çalışıyorum çok parçalı giydirme ve çok nesneli sahneler düzenlemekteyim.

Sorun : Sahne modellerken gayet normal bir şekilde ilerliyorum optimize olsun diye aynı nesneleri bir birine Attach yapıyorum.Çalışmaya devam ederken viewport çok fazla yavaşlıyor.Kullanılmaz hale gelince 3ds max i kapatıyorum tekrar açıyorum çalışma rahatlıkla döndürülebiliyor.Fakat birkaç işlemden sonra yine aynı yavaşlama oluşuyor ve tekrar kapatıp açınca yine hızlanıyor tabi bir kaç işlem yada sahneye birkaç nesne ekledikten sonra tekrar yavaşlıyor.Anlamadığım nokta eğer sahne bu basit video game kartına ağır geliyorsa ilke açışta neden hiç yavaşlama olmuyor ve nesne ekleyene kadar hiç yavaşlamıyor.Eğer 39.650 Polygon fazla geliyorsa ilk açılıştada bu sahneyi açamaması ve çeviremeemsi gerekmiyormu.Sahne driveri olarak DirectX kullanıyorum OpenGL denemedim bu fark ettirecektir fakat sonuçta ilk açılışta DirectX de bu sahneyi rahatlıkla döndürebiliyor.

[img]http://img29.imageshack.us/img29/7917/sahne.jpg[/img]

2009-05-30 11:29:30

Cvp

Silent Assassin

Bende de aynı şey zaman zaman oluyor ve bende ram den kaynaklanıyor bende 2gb 800mhz ram var kasıldığı zaman bakıyorum free memory 410mb a düşüyor kasılma geçince 940-1100mb a çıkıyor.

2009-05-30 21:59:18