AĞLI yüzyler

AĞLI yüzyler

bulbade

kübik bi nesneyi modellerken subdivide komutunu verdiğim kütlenin,yüzeylerinde bu komutla oluşan ağlı yüzeyi kullanmak istiyorum.yani söylemek istediğim şu;bütün yüzeylerde oluşan ağı strüktür ve içinde cam olan bi yapı olarak düşünelim.ama bu subdive edilmiş yüzeyin çizgilerini bi türlü nasıl kullanacağımı bulamadım,bi fikri olan var mı?

2009-05-23 11:44:45

Cvp

sfmst

çizgilere kalınlıkmı vermek istiyorsun.
editpoly de edge komutunda istediğin edgeleri seç create shape from selection butonuna tıkla linear seçili olduğuna dikkat et okeyle.
yeni oluşturduğu shapeyi seç ve kalınkıl ver

2009-05-23 12:46:46

Cvp

bulbade

subdivide komutunu verdiğimde box üstünde çıkan üçgensi ağsı yüzeyin çizgilerini seçemiorum ki

2009-05-23 12:56:17

Cvp

sfmst

tekrardan edit poly yap

2009-05-23 13:05:29

Cvp

tcay

Edit poly uygula edge kısmına geç tüm edgeleri seç edit edge bölümünde create shape from selectionu uygula linearı seç burda sana bu kenarların 2d spline kopyalarını çıkaracaktır bu ilgili splineleri seçip rendering bölümünden kalınlık verirsen olur .

2009-05-25 15:55:10

Cvp

palyaço

çok uğraşmayacağın bir yol: objeye sağ tıkla bir kopyasını oluştur. oluşturduğun kopyaya lattice modifier ı uygula. ardından lattice uygulanmış kopyaya çerçeve malzemesini. orjinal objeye cam malzemesi ver. lattice içerisinde dilersen düğüm noktalarına küresel bağlantı elemanları da ekleyebilirsin vs. vs.

2009-05-25 20:50:21

Cvp

palyaço

çok uğraşmayacağın bir yol: objeye sağ tıkla bir kopyasını oluştur. oluşturduğun kopyaya lattice modifier ı uygula. ardından lattice uygulanmış kopyaya çerçeve malzemesini. orjinal objeye cam malzemesi ver. lattice içerisinde dilersen düğüm noktalarına küresel bağlantı elemanları da ekleyebilirsin vs. vs.

2009-05-25 21:05:50