Metal

Metal

spiderman2004

ben şöyle gerçek hayattaki bir robotun metali gibi bir metal yapmak istiyorum ama ne kadar denediysemde gerçek gibi olmuyor bana yardımcı oplursanız sevinirim...

2004-09-03 13:56:49

Re:Metal

emreşan

etrafta yansıtacak objesi olmaz ise metal olmaz. metali metal yapan çevre ile olan etkileşimidir. keza cam objede öyle. camın arkasında kırılacak görüntü, sağında solunda yansıtacağı etkileşeceği bir mekan yoksa olmaz. Reflection mapler ile etraf simüle edilebilir ama bacground siyah olduğunda bu gerçek gibi durmaz. zaten gerçek olmaz. keza arkaplana başka resim koyup ta metain yansımasına bulut resmi koyarsan aynı şey olur. Kalabalık ve tamamlanmış bir sahnen olmalı.ş o sahne içerisinde nasıl yansıtması gerekiyor ise metal öyle görünecek ve sorun ortadan kalkacaktır.

2004-09-01 14:20:53

Re:Metal

maxdark

blur da önemli

2004-09-01 17:26:33

Re:Metal

emreşan

blur ne işe yara bi anlat.nesi önemli.

2004-09-01 17:43:45

Re:Metal

Sux2bu

Emreşanın dediklerine doğru ayrıca metaller kenarlarda ortaya doğru daha fazla reflect eder . Bunu falloff map i reflection slotuna ekleyip halledebilirsin.

Kullandığın renderer in ne bilmiyorum ama vrayde bunun için fresnel reflection seçeneğide var. Ayrica sahnende yansıtacak obje yoksa hdri mapte kullanabilirsin. Vrayde enviroment slotuna brazilde emin değilim ama reflect slotuna bunu atayabilirsin.

2004-09-01 17:52:22

Re:Metal

Reality__

eger herhangi bir render kullanmayipta default render kullanmayi dusunuyorsan ki mukemmel sonuclar alabilirsin mesela max 6 da shellec materiyaline base e metal image ini koyarsin parlama vesayire ayarlarini yap karistirma olarakta raytrace kullan az mikatrda mukemmele yakin sonuclar alabilirsin veya max 6 da gelen mimari yapilarda da hazir metal materiyali bulup uzerinde istedigin gibi oynayabilirsin yenilikleri kullanmak gerek... hdri ile birlesince mukemmel bir sonuc alabilirsin ii calismalar....

2004-09-03 10:12:07

Re:Re:Metal

Erdinç

[quote=4819]etrafta yansıtacak objesi olmaz ise metal olmaz. metali metal yapan çevre ile olan etkileşimidir. keza cam objede öyle. camın arkasında kırılacak görüntü, sağında solunda yansıtacağı etkileşeceği bir mekan yoksa olmaz. Reflection mapler ile etraf simüle edilebilir ama bacground siyah olduğunda bu gerçek gibi durmaz. zaten gerçek olmaz. keza arkaplana başka resim koyup ta metain yansımasına bulut resmi koyarsan aynı şey olur. Kalabalık ve tamamlanmış bir sahnen olmalı.ş o sahne içerisinde nasıl yansıtması gerekiyor ise metal öyle görünecek ve sorun ortadan kalkacaktır.[/quote]
KARDEŞ KUTLARIM LAFI AĞZIMDAN ALDIN

2004-09-03 13:56:49