Karakter Modelleme Yardım

Karakter Modelleme Yardım

DeathKnight

Referans resimdeki karakteri en kolay low poly olarak nasıl modellerim yardım ederseniz sevinirim

[img]http://img17.imageshack.us/img17/9176/vikarchref.jpg[/img]

2009-05-08 13:42:27

Cvp

Rigardo

bence poligon modelleme kullan. vucuttaki elbisenin altında gözüken demir halkalardan oluşan koruyucu için uygun bir displacement kullan derim. birde riglemek kolay olsun diye kollar iki yana açık parmaklar serberst olsun ve karakter simetrik olsun. simetri dışı bir şey yapacaksan blendshape ile sonradan simetriyi değiştir bence. sonradan diğer blendshapeleri yaptıktan sonra mirrorlarken kolaylık yaşarsın. kemerdeki pufuduk yapı için fur kullanabilirsin ama zahmetli bir olay. o kısıda poligon yapıp sivri çıktılar verip smooth ile yumuşatırsan kemer ve eldiven bitimlerindeki tüylü alana alternatif bişeyler oluşturabilirsin. kolay gelsin.

2009-05-12 20:19:09

Cvp

kobacan

Bu konudaki bilgin ne durumda bilmiyorum ama bu soruyu yönelttiğine göre şöle kısa bi açıklama yapıyım sakıncası yoksa. İlk olarak referans resimlerle nasıl modelleme yapılır onu bir araştır bak istersen. Bu konuda max´in kendi help dosyasındaki Tutoriallarda low poly karakter modelleme dersini incelemeni tavsiye ederim. İkinci eğer sen çizdiysen biraz daha rahat çalışma ortamı bakımından kolları Çağatay´ın dediği gibi 90 derecelik açıyla yanlara dikebilirsin. El ve kafa kısmını başlangıçta düşünme onları sonradan modelleyip ekleme yapabilirsin. Ve son olarak eğer modelim daha da kaliteli görünsün dersen Zbrush mudbox gibi programlara yavaş yavaş bulaşmanı tavsiye ederim. Kısa dedim ama baya uzun olmuş umarım bilgilendirebilmişimdir.

İyi çalışmalar

2009-05-13 09:39:47