Deniz Taşları Modellemek

Deniz Taşları Modellemek

z0Tine

Texture kullanarak denedim ama istedigim sonucu bi türlü alamadım . . . Archinteriorsta rastladım pf source ile yapmıslar ama nasıl yapılır edilir pek bişey bulamadım . . .

2009-05-06 01:17:04

Cvp

Silent Assassin

Particle la nasıl yapmışlar anlamadım link verebilirmisin çok merak ettim.Ben texture kullanıyorum denizin altındaki taşları yapmak için ama tabi senin kullandığın texture a da bağlı.

2009-05-06 21:02:23

Cvp

Silent Assassin

Bu arada texture kullandığım için alttaki zemini yapmak için dreamscape terra yı kullanıyorum böylece sırıtmıyor ve gerçekçi görünüyor aynı yöntemi denizin altındaki kayaları yapmak içinde kullanıyorum.

2009-05-06 21:11:32

Cvp

palyaço

şöyle ki, pf source da, geometri olarak ilk önce boş bir yere bir küre çizer sonra z ekseninde scale ile küçültür, ardından shape instance ile bu küre objesini tanıtabilirsiniz. ölçü olarak scale değerinde variationsu seçip deniz taşlarının bir birinden farklı boyutlarda olmasını sağlamak da mümkündür. tabi bu objelerin rotation bölümündeki halleri de random harizontal şeklinde olursa daha bi güzel olabilir. anlaşılmadı ise detaylı anlatmaya çalışırım. kabaca mantığı bu, biraz event viewer menüsünü kurcalayınca hepsini göreceksiniz.

2009-05-06 21:25:43