Cam material-Kırılma indisi

Cam material-Kırılma indisi

Takilberry

Arkadaşlar fresnel reflactions ile ilgili bi problemim var vray çalışırken karşılaştıgım bi sorun var bardak modelledim tepesinde iki ışık var ama bardagın en alt kısmında bir sorun var bu sorunun fresnel reflactions ile ilgili olduğunu düşünuyorum neden bardağın altı siyah cıkıyor anlamış değilim acaba modellemede bi sorun var modellerken sırasıyla line-lathe-shell komutlarını kullandım bu ufak sorunum için yardımcı olursanız sevinirim :)


[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/2biF3hY8J.jpg[/img]

2009-04-25 02:34:43

Cvp

MindSteaK

bunun sebebi environment in düz renk olması, gerçekteki gibi reflection,refraction environment e bir hdr yada imaj verirsen normal cam gibi çıkacaktır.

2009-04-25 02:56:03

Cvp

dracul

line-lathe dogru fakat shell ile kalınlık vermek yanlış.Siyah çıkan kısımda yüzeyler saçmalamış anladıgım kadarıyla.O kısım içerisinde yüzey oluşmuştur.O yüzeylerin olmaması gerekir.

2009-04-25 04:06:50

Cvp

ColorDead

modelle ilgili sorun var sanirim
Lathe den sonra shell pek dogru bi secim olmamis
Ornek bir resim hazirladim model icin.

[img]http://img12.imageshack.us/img12/8173/64983667.jpg[/img]

İyi çalışmalar

2009-04-25 09:04:03

Cvp

mokambo

birde,
reflect rengini siyaha yada koyu gri gibi bir tona çekin, refract her ne kadar kırılma olsada, zaten kendi içinde yansıma barındırır..

refract kısmında ki affect shadow´u işaretleyin.

düzelebilir..

2009-04-25 12:31:53

Cvp

Takilberry

Hasan abi senin dediği modelledim sorun ortadan kalktı abilerim hepinize teşekkür ederim verdiginiz cevaplar için :)

2009-04-25 22:19:27