doğal cam
doğal cam
Arkadaşlar 3ds max ile mimari görselleştirme yapıyorum.Fakat bir sorunum var.Hazır tanımlı camlar sadece şeffaf,yani yansıtma özelliği yok.Yaptığım binayı birde karşısına kopyalayıp,camlara uygun parametreler vererek kopyaladığım binanın bu camlara yansımasını hangi parametrelerle sağlayabilirim?Yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Cvp
mahmut kardeşim cam için materyal editörden boş bi slota ambiyenti siyah diffuce siyah specular koyu gri tonda renk ata altdaki specular level 0 glossiness ayarı 0 sagdaki color kutucunu aktif hale getir degerini 100 ver opacistyde 22 ver maps e gel reflection u aktif hale getir ve vray map ata sorunun hallolmus olacak sanırım...
Cvp
Veya v-ray material ile yapabilirsin bunu eğer v-ray kullanıyosan söyle yardımcı olabilirim
Cvp
İlginize teşekkürler arkadaşlar.Sorunu raytrace ile çözdüm.ambiyans ve diffüse beyaz,reflect 25,specularcolor beyaz,glosines 70,refraction 2,tranparency 60.
Mateial editor korkunç derecede karmaşık..Onlarca deneme yapmama rağmen hala hakim olamadım.