Göz için Opacity Sorunu
Göz için Opacity Sorunu
Selam arkadaşlar uzun zamandır bu modelle uğraşıyorum göz 2 katlı olduğu için 1. katına diffuse 2. katına glosslines ve opacity yaparak gerçekçi görünüm elde ederim dedim ama öyle olmadı
Model:
http://i255.photobucket.com/albums/hh133/44shadow44/sorun2-1.jpg
Render:
http://i255.photobucket.com/albums/hh133/44shadow44/sorun1.jpg
Diffuse:
http://i255.photobucket.com/albums/hh133/44shadow44/tentexture.jpg
Opacity:
http://i255.photobucket.com/albums/hh133/44shadow44/opacity.jpg
UV:
http://i255.photobucket.com/albums/hh133/44shadow44/textureuv.jpg
Cvp
sorunu buldum alpha layerın beyazı tam beyaz değilmiş pembemsiymiş o yüzden saydam gösteriyormuş saolun yinede :D :)
Cvp
Göz nesneni değiştirsen daha kolay ve daha gerçekçi bir görsel elde edebilirsin. Gözün gövdesi ile Gözbebeğini ayrı yaparsan ve de retinayı 3. bir nesne yaparsan çok daha gerçekçi ve bi o kadar da kolay işlem yaparsın.
Temel mantık olarak, Standart yerine raytrace malzeme kullan. Gözbebeğini beyaz ve yansımasında fresnel kullan mesela. Ardından retianana bildiğimiz o gözbebeği dokusu bindir. Ve en önde bulunan merceğe de Transparency ye beyaz ton ver.Ve ne kadar beyaz o kadar şeffaf olma formülünden çok daha hızlı kontrollü ve gerçekçi göz yaparsın.
Bu yazıyı tam anlamak için Göz´ün yandan çizilmiş taslakları vadır ya Sağlık Sitelerinde, onlara bi göz at...
Cvp
Şu dersi tavsiye ederim:
http://www.3dluvr.com/rogueldr/tutorials/eye/eyes.html