slice modifierin yaptığı işi yapmak..?
slice modifierin yaptığı işi yapmak..?
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/tWQhyH7oe.jpg[/img]
[img]http://img294.imageshack.us/img294/6917/pers.jpg[/img]
resimde kart animasyonu tarzı bi çalışma var.
bu çallışmada hediye paketleri havai fişekler (particle flow) kartı geçtikten sonra görünecek kartı geçmeden görünmesini istemiyorum.
hediye paketleri devamlı bi yol takip ederk kendini tekrarlıyor.(path cons.)
material editor harici ki ordan da tam olarak ayarlayamadım. nasıl yapabilirim.
Cvp
resmin görünmüyor,
Cvp
resim;
http://img294.imageshack.us/img294/6917/pers.jpg
forumda bi problemmi var acaba anlayamadım ki.[:s]
yoksa benmi problemliyim.[:/]
Cvp
tam anlayamadım, eğer düşündüğüm gibi ise zemini o kısımdan başlat diyeceğim ama...
Cvp
paketler ve havai fişekler sanki karttan çıkıyormuş gibi olsun istiyorum kartın arkasından geliyo gibi değil.
doğru anlamışsın ama şöyle bi durum var ben bu animasyonu png olarak kaydediyorum ve kartın altınada after effect de bişiler ekliyecem. yani oraya zemin koyarsam sıkıntı olucak.
after effect de maskelemeyi düşünüyorum son olarak max de çözüm bulamazsam.
Cvp
o zaman zemine matte shadow materiali ver, png renderde alpha kanalına dahil olur ve o kısımlar boş görünür.
Cvp
evet ya bide burdan deneyeyim herhalde sonuç alıcam gibi teşekkürler. onu aklıma gelmemişti. tamamen material editorden bağımsız düşünüyodum.
kolay gelsin[;)]
Cvp
matte shadow hep hayatımı kurarmıştır zaten icat edenden Allah razı olsun hehe
Cvp
benden de bi Allah razı olsun o zaman;)