Şelale yapımı.. - sayfa: 2

Cvp

palyaço

en güzeli particle source ile elde edileni bence. galerime de eklerim birazdan örnek olarak. bir particle source yapın ve gerekli ölçüyü verin. ardından event viewer içerisinde hız, count gibi değerlerle oynayarak sıklığını verin. daha sonra şekil olarak çizgi şeklini verin, hazır var mıydı hatırlamıyorum yoksa alttaki listede instanse shape aracını ekleyin sonra bir çizgi seçin hallolur. daha sonra helpers menüsünden bir gravity ekleyin. ardından yine event viewer içerisinde bu particle source a force aracını ilave edin (bunlar listeye sürükleyerek yapılabilmekte). force ile ilgili menüde pick diyerek yer çekimini seçin sahnede. şimdi şelale parçacıklarınızın yerçekimine kapıldığını göereceksiniz. ardından gerekli konumlamaları yaparak malzeme atayın. biraz kabaca anlattım ancak detaya girmek resimlerle anlatmam gerekir ki, ders hazırlamaya mecal ve vaktim olmuyor. bu menüler gayet basittir. bildiğiniz max mantığından uzak işlevleri yok. umarım faydalı olmur bu üstün körü anlatmam, kolay gelsin...

2009-02-17 23:14:51

Cvp

alltayy

RicCo evet gercekten cook zor:( erkan, abi evet senın selale gıbı mesela...sadece bır kac kademesı daha var..

2009-02-18 02:39:38

Cvp

alltayy

palyaço maxte onları daha once hıc kullanmadım ama denıcem tskler...

2009-02-18 02:40:40

Cvp

animania

ya uzun zamandır giremiyodum kusura bakma animasyon olacak mı diye sormuştum animasyon olacaksa real flow tabii ki ya da palyaço nun dediği gibi particle source ama madem animasyon olmicak render ını alıp sonra photoshopta üzerine composit çalışma yapıp köpüklerini de akan suyu da yapabilirsin bence.

2009-02-20 23:57:28