modelin gözle görülmyen detayları
modelin gözle görülmyen detayları
ben araba ve silah modelliyorum. elimden geldiğince detaya inmeye çalışıyom yani parçalarınıda mekanizmalarınıda yapmaya çalışıyom yapamadıklarımı yaptım sayıyorum.
ileride de animasyon yapmayı ve oyun film ortamı modellemeyi hedefliyom.
örnek verim siz araba modellediğiniz ve animasyon yaptığız zaman arabanın gözle görülmeyen parçalarını, motorunu, kablolarını vs. yapmıyorsunuz ama gözle görülecek kısımlarını yapıp gözle görülmeyen kısımları yapmış kabul ediyorsunuz ve o mantıkla canlandırıyorsunuz gerçek araba gibi. vaya insan çizip içine iskelet yerleştiriyosunuz ama iç organlarını yapmıyorsunuz ama gerçek insanmış gibi canlandırıyosunuz.
bu düşündüklerim doğru dimi yanlışlık yok?
çünkü çizdiğim arabalarda silahlarda karakterlerde vs. gözle görülecek kısımları yapıyom gözle görülmeyen kısımlerı yapamıyom ama yapmış kabul ediyom o mantıkla animasyonda canlandırıcam ama ine bildiğim kadar detaya inicem.
bu anlattıklarımda yanlışlık yok dimi?
Cvp
Burada sorunuzu kendiniz cevaplamışsınız :)
Cvp
sen bahsettiğin kadarını yapıyorsan zaten bitirmişsin olayı :)
3d, obje, nesne, canlı... modellemek eğer içini gezdirmeyeceksen sadece dışını modellemen yeterli olur. zaten lazım olanda odur.
fazladan içinide çizebilirsin fakat 3d programı fazladan çizilen ama lazım olmasa bile uzay içerisinde var olan nesneleri hesaplar. Yani içini çizersen gereksiz cpu yersin render alırken.