bones ve bvh dosyaları

bones ve bvh dosyaları

urgcontact

onceden hazırladığımız bvh dosyaları skin ile karaktere bağlanmış bones larda nasıl kullanılır acaba?

biped lerde yapmak kolay ama bones da bi yolunu bulamadın :S

2008-12-30 16:54:06

Cvp

drekon

bvh dosyaları bone ile kullanılmıyor. kullanılması için tüm kemiklere biped ile benzer isimler vermek ve Kemik menüsünde hareket dosyasını açacak bir "Browse" düğmesi olması gerekirdi. maalesef yok.

2008-12-31 11:06:26

Cvp

urgcontact

peki bones lar icin kullanabileceğim bvh gibi daha oceden hazırlanmıs hazır hareketler varmı? biped in mocap ları gibi?

2009-01-07 20:03:04

Cvp

Problem

Sitenin dersler bölümünde Bayram Kurt arkadaşımızın bununla ilgili bir kaç tane dersi var oraya bir göz atman yeterli olacak.

2009-01-08 02:23:46

Cvp

Problem

bu arada bonesler için hazır animasyon dosyası bulmak zor , mocap dosyalarını ben genelde hep biped ile kullanıyorum, ve bulduğum kaynaklarda da hep bu şekildeydi, bu arada bones animasyon daha ayrıntılı bir çalışma içerdiği için profesyoneller daha çok bones kullanırlar ve hazır mocap dosyalarını da pek sevmezler açıkçası:)

2009-01-08 02:25:42

Cvp

Erkan

elbet onunda bir yolu var.

-bvh dosyanı bipede yükle.
-bipedi 3ds olarak kaydet.
-tekrar sahnene inport et.
-luzumsuz parçalarını sil.
-küçük bir parça bone çiz.
-Bip01 Pelv objesine çift tıkla.
-maxscrip/new script yap (instancereplace dolar dolarbone01) kodunu yaz buraya ve ctrl+e ile scripti çalıştır.
-make unique yap. çıkan soruya yes de.
-animation/bone tols... agir.
-object properties bölümünden bone on yap.
-realign
-reset strech
-reset scale yap.

[url]http://www.4dizayn.com.tr/bvhbone.mov[/url]
[url]http://www.4dizayn.com.tr/bvhbone.zip[/url]

kolay gelsin

2009-01-20 14:42:36