helix de segment nasil artar?

helix de segment nasil artar?

heydu

merhaba

max de bir helix yaptim. rendering menusunden enable in renderer ve enable in viewport secip rectangular i isaretledim. fakat helix kirik kirik gozukuyor.editible spline yapip interpolation i artirdim ama bir degisiklik olmuyor. helix i kirik kirik halinden nasil cikartabilirim?

2008-11-17 20:02:02

Cvp

Seke

interpolation ı arttırman yeterli bir resim koy

2008-11-17 20:31:13

Cvp

dracul

rectangular işaretlediysen dikdörtgen kesitinde olacaktır.radial seçer isen daire kesitinde olacaktır.örnek gösterirsen daha net anlarız.

2008-11-17 20:35:01

Cvp

heydu

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/DJ07Ru1LZ.jpg[/img][img]http://www.tr3d.com/dosyalar/s1t51uKHp.jpg[/img][img]http://www.tr3d.com/dosyalar/5Thcyr7O9.jpg[/img]


helixim sekildeki gibi ve parametreleri de sekilde gozuken gibi. interpolation ise yaramiyor. nedenini bilmiyorum??

2008-11-17 21:11:19

Cvp

heydu

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/g00E00sji.jpg[/img]

2008-11-17 21:17:07

Cvp

heydu

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/ppC94h798.jpg[/img]

2008-11-17 21:17:56

Cvp

Seke

radius 1 ve radius 2 çok fazla ne yaptın havalanında bile öyle yol yoktur helix büyük olduğu içinde segmentler yetersiz geliyor.Küçük çiz.

2008-11-17 21:48:07

Cvp

heydu

seke, utopik bi tasarim yapiyorrum boylesine buyuk bisi gerekiyor. acaba loft ile mi denesem?

2008-11-17 22:01:48

Cvp

heydu

loft ile shape ve path steps lerini arttirinca oluyor. bir de soyle bir problemim var. bu helix in insanlarin uzerinde yuruyecegi bir path olmasi gerekiyor yani yer duzlemine paralel olarak yukselmesi gerekiyor. ama helix i loft yapinca sekildeki gibi disa egik bir path olusuyor. yer duzlemine paralel hale nasil getirebiliriz? yani yukariya dogru sarmal bir yol olucak???[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/G8AT8u91B.jpg[/img]

2008-11-17 22:31:31

Cvp

dracul

Heydu resmi göremiyorum görür isem çözüm getirebiliriz.

2008-11-18 00:01:23