Kenarları yuvarlama sorunu.

Kenarları yuvarlama sorunu.

Bombardier

Arkadaşlar, ben Extended Primitives lerde bulunan L-Ext objesini Editable Poly yaptıktan sonra kenarlarını chamfer ile yuvarlayamadım, heralde yuvarlama işleminden önce başka bişey yapmam gerekiyor.[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/jlQRylR6R.jpg[/img]

Resimde görüldüğü gibi yuvarlama işlemine üst kapak dahil olmuyor, onu silip cap holes ile ekleme yapınca olur da bu çok uzun olur, en kısa yolu nasıl acaba

2008-09-01 11:31:36

Cvp

ozel_34

usttekı fazlalıgı sıl gitsin :)

2008-09-01 12:19:27

Cvp

ArkondeR

Max L-Ext primitifini yaratırken yüzeylerin kesişim noktalarındaki vertexleri birleştirmiyor. Sorununuzun kaynağı da bu. Primitifi editable poly haline getirdikten sonra bütün vertexleri tek seferde seçip weld komutu uygularsanız bir daha yuvarlatmalarda sorun yaşamazsınız.

Kolay gelsin...

2008-09-01 17:03:21

Cvp

Bombardier

ArkondeR, sana sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum, valla yarım gündür şunu yapmaya çalışıyordum, evet sorunun o bitişik olmayan vertexlerden kaynaklandığını biliyordum ama şu sihirli tuşu bulamıyordum, weld miş o da, birkez daha teşekkürler.

2008-09-01 17:12:43