Uzay İstasyonu jenaratör Odası

Uzay İstasyonu jenaratör Odası

TimuRRendeR

Arkadaşlar senaryosunu bitirdiğimiz oyun üzerinde ön modelleme çalışmalarına başladık. Bir ortamda sadece v-ray light material ile aydınlatma yapmayı düşündük. Puslu ve loş bir ortam planladık. Tabiki gölgesiz olmaz. Fakat gölege elde etmek istediğimizde loş olan ortam aydınlanıyor Bunu nasıl çözebiliriz.Teşekkürler...

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/0KkBCzFYj.jpg[/img]

2008-08-25 09:34:07

Cvp

ArkondeR

Vray light material kullanarak ya da diğer alansal ışıklarla (vray light, area light vb.) Keskin gölgeler elde etmeniz zor. Eğere anladığım doğruysa istediğiniz şey yumuşak ve keskin gölgeleri bir arada kullanmak. Bunun için sahneye max in default ışıklarından eklemeniz en kolay çözüm olacaktır. Eğer bu ışıkların aydınlatması sahnenizdeki atmosferi olumsuz etkiliyorsa sahneyi ayrıca sadece bu ışıklarla aydınlatıp renderda sadece shadow kanalını alabilir ve bunu son resme "bake" edebilirsiniz.

Kolay gelsin...

2008-08-25 14:07:19

Cvp

ArkondeR

Bu arada tekrardan tasırımları beğendiğimi belirtmek isterim. Eğer projenize ait gelişmeleri takip edebileceğimiz bir kaynak varsa ve paylaşırsanız çok sevinirim. :)

2008-08-25 14:08:35

Cvp

Deadbeat

Silah bu kadar ön plandayken, detay olmaması hoş olmamış.
Ayrıca silahın kamerasındanda, aynı görüntünün çok net bir şekilde görünmeside kötü durmuş gibi.. Diğer monitörlerde olduğu gibi bir görüntü olsaymış daha iyi olurmuş. En azından "gece görüş" özelliği olan bir görüntü daha hoş gösterebilirmiş, diye düşünüyorum.

Bu tarz tek kişilik oyunları pek oynamasamda. Mekanın karanlık olması, oyuna daha güzel bir hava veriyor sanırım. Tam olarak mekanda değil aslında. Nisangahın baktığı kısımlar daha aydınlık. Geri kalan kısım, nisangahtan uzaklaştıkça kararıyor. Büyük bir el feneri ile ilerliyormuşuz gibi :P
Resim ile Örnek vermem gerekirse,
[url]http://www.pathguy.com/doom_3.jpg[/url]
+ Eklenecek "Volume Light" da, sahnedeki "puslu ve loş" isteğine cevap olabilir.

Tabi bunlar benim düşüncelerim.

2008-08-25 23:56:16