Uçan Toz Parçaları

Uçan Toz Parçaları

ColorDead

Yerdeki Tozun Rüzgarla Uçmasını Canlandırmak İstiyorum.

Tek Kare Render da Kulacanacagım Bir Animasyon Degil Yani.

En Kolay Yol Nedir.

2008-06-07 09:31:15

Cvp

ksap

Tek kare yapacaksan aftereffects veya fusion kullanmanı tavsiye ederim. Uğraşmadan 2 dakkada yaparsın..

2008-06-07 13:03:47

Cvp

ColorDead

Max in Kendi İçinde Çözmek İstiyorum. Ögrenme Amaçlı.
İlerde Animasyonda Yapmam Gerekebilir.

2008-06-09 09:35:13

Cvp

Seke

fumefx

2008-06-09 10:12:34

Cvp

hk

particle flow u araştır çok rahat ve kolay olur her taneciğe bile yön ve ağırlık vermeni sağlar.

2008-06-09 16:14:30

Cvp

ETezer

Yüzlerce minik küre koy, malzemelerini oluştur. Reactor de kütlelerini toz taneciği ağırlığına getir. Ver rüzgarı olsun bitsin.
Diğer yöntem Toz bölgesinin olacağı büyüklükte İnce bir box çiz, süper sprayde kaynak nesne olarak tanımla ve ver rüzgarı :)
Daha birkaç yöntem daha var ama ... Boşveeer, bu yöntemleri dene. Yaptıktan sonra diğer yöntemlere geçeriz :)
Saygılarımla...
Ergin Abi

2008-06-09 23:33:20

Cvp

adagume2000

.....Benim yöntemim bir PF source...... tozun oluşmasına yol açacak bir Wind ve Drag... ayrıca yere kum ya da benzeri bir madde...... ( Örnegin bir plane çizip noise ile hafif kum birikintisine benzetebilirsin..) ve en önemlisi animasyonla hareket edecek Gradient Ramp.... Material penceresinde Map sekmesinde Opacity kutucuguna Gradient Map ata ve animasyon başlangıcında beyaz renk olan map.... ilerleyen frame lerde siyaha dönüşerek kaplandıgı objeden ayrılarak toz halinde dağılsın...Ben bu yöntemi yazı animasyonlarında kullanıyorum... aynı yöntemi yerde duran bir plane uyarlamak gibi bişi...!!!!!!

Ayrıca vakit yok ... Tane tane anlatamıyorum...Sadece fikir amaçlıdır...

2008-06-16 02:28:24

Re:Cvp

ColorDead

[quote=40837] Yazan: adagume2000

.....Benim yöntemim bir PF source...... tozun oluşmasına yol açacak bir Wind ve Drag... ayrıca yere kum ya da benzeri bir madde...... ( Örnegin bir plane çizip noise ile hafif kum birikintisine benzetebilirsin..) ve en önemlisi animasyonla hareket edecek Gradient Ramp.... Material penceresinde Map sekmesinde Opacity kutucuguna Gradient Map ata ve animasyon başlangıcında beyaz renk olan map.... ilerleyen frame lerde siyaha dönüşerek kaplandıgı objeden ayrılarak toz halinde dağılsın...Ben bu yöntemi yazı animasyonlarında kullanıyorum... aynı yöntemi yerde duran bir plane uyarlamak gibi bişi...!!!!!!

Ayrıca vakit yok ... Tane tane anlatamıyorum...Sadece fikir amaçlıdır...[/quote]

Dedikleriniz Dogrultusunda Bişeyler Yapabildim. Ama Gerçekci Bir Sonuç Alamadım.

Geniş Bir Zamanınızda Biraz Detaylandırabilirseniz. Çok Güzel Olur

2008-06-16 09:07:12