animasyon da bozulma - sayfa: 2
Cvp
ben skin kullanıyorum physquten daha rahat bence
linklemezsen envelope ayarları zor olur ama şuda var senin modelin çok karmaşık bir model değil yani sadece envelope ile vertexleri atayabilirsin.
Cvp
hmm bi deneyeyim olmassa tekrar yazarım
Cvp
seke yine olmadı abicim şuna bi video yapsan çok mu şey istemiş olurum?
Cvp
Sen dosyayı bir verebilirmisin birde ben bakayım bvh dosyasınıda ver.Bakalım bendede aynısı oluyormu.
Cvp
seke dosyanın linki burda abicim istersen sende yerleştirebilirsin ama eğer öyle yaparsan nasıl yaptığınıda anlat ok?
http://rapidshare.com/files/120355452/robotumsu.max.html
Cvp
Denerken birçok şey farkettimki 1.kol ve bacakları line ile yapmışsın bunu tavsiye etmem.Silindir kullanmak daha mantıklı.
2.bone veya biped ile physique kullanıp kemikleri rotate ile çevirirsen obje segmentleri fazla kıvrılıyor özellikle senin objen içinde geçerli çünkü kol ve bacaklar ince eğer kalın olsaydı bu sorun çok fazla yaşanmazdı.
3.bu tür bir objede en rahat yöntem sadece linkleme olacaktır.
4.physique ile biraz uğraştım ama enteresan bir şekilde sol bacak oturmamakta ısrar ediyor sağ bacakta bir sorun yok ve gene enteresandırki sağ bacakta segment az solda çok.
Cvp
hmm yani demek istediğin olmamış bu bi daha yap mı?[:D]Eğer öyle diyosan şu link olayını biraz anlat ustacım.
Cvp
link bildiğin assign başka birşey değil.birkaç video hazırladım onları upload ediyorum bence skin kullan.izleyince ne yapman gerektiğini anlarsın zaten.
Cvp
[url]http://rapidshare.com/files/120518345/biped_yerle__351_tirme.wmv.html[/url]
[url]http://rapidshare.com/files/120520949/ilk__yoentem.wmv.html[/url]
[url]http://rapidshare.com/files/120532035/ikinci_skin_.wmv.html[/url]
[url]http://rapidshare.com/files/120540464/ue__physque.wmv.html[/url]
Cvp
çok saol seke