bolean sorunu

bolean sorunu

kujokawa

sanırım çalışmamdaki verteks yada edge lerde açıklık olduğu için istediğim bolean ı yapamıyorum, çalışmamdaki açıklığın nerede olduğunu nasıl bulabilirim?

2008-05-21 20:12:39

Cvp

gakko42

çalışmandaki bütün noktaları seç ve vertex seçili iken veya birleşmemiş noktları seçerek weld komutunu (komut paletinde) uygula birleşmemiş noktaları bu sayede birleştirirsin eğer yanındaki paletteki yakınlık miktarını artırırsan daha falza alandaki vertexleri birleştirme yapar.ayrıca modify paletinde vertex de iken show vertex number var bununla nokta numaralarını görerek gerekli işlemleri yapabilirsin.kolay gelsin.

2008-05-21 22:06:22

Cvp

kujokawa

bu çözüm olmadı dostum, daha önce denemiştim.araba modellemeye çalışıyorum, ön çamurluğu normal bi şekilde çıkardım, arka çamurlukta problem yaşıyorum.

2008-05-21 23:02:51

Cvp

MindSteaK

bu noktaların birleşip birleşmemesi ile ilgili bir sorun değil maxın boolean ı o kadar verimli değil her koşulda istenilen sonucu vermeyebilir, proboolean ı bir dene.

2008-05-21 23:42:32

Cvp

DreaMale

probooleandan ziyade, çıkarma yapacağın bölgeye yeteri kadar yüzey ver yeter
çünkü oluşacak yeni yüzeyler mutlaka bir yere bağlanmalı
o yüzden çıkma yerinde yeterli yüzey varsa saçma karartılar
ya da delikler çıkmaz (diye umuyorum )

2008-05-22 00:15:44

Cvp

kujokawa

ilginize teşekkürederim arkadaşlar
bütün noktaları seçip, önce break sonra weld yaptım sorun çözüldü. break yapmadan önce sadece weld yaptığımda olmamıştı bunun nedeni nedir?
İYİ ÇALIŞMALAR...

2008-05-22 00:59:15

Cvp

MindSteaK

böyle bişey olamaz elindeki bir sayıyı 10 ile toplayıp sonra 10 çıkarmak gibi. başka birşey yapmış olmayasın...

2008-05-22 09:48:56

Cvp

ETezer

Weld in yanında yazan rakam belki yeterli değildi...İlgili rakam büyüdükçe, birbirlerine olan uzaklıkları fazla olan noktaları da kapsamaya başlar "weld" (kaynak) komutu... En baştan daha büyük bir rakam girerek weld deneseydin belki break felan gerekmeyebilirdi...
Saygılarımla,
Ergin Abi

2008-05-22 10:10:05