Rigidbodylerim hafif uçuyor sanki...
Rigidbodylerim hafif uçuyor sanki...
Evet yeni sorunum...Rigid body atadığım objelerime kütle veriyorum ve rigidbody atadığım kütlesiz bi zemin var...Yerçekimini ayarlıyorum...Bir ıstaka var bilardo toplarına vuruyor toplar fizik kanunlarına göre sağ sola saçılıyor...Ama bu toplar zeminden 1-2 cm yukarıda ve zemine temas etmiyor...Bunun sebebi nedir?
Similasyon, riging ve animation konularına yeni el attım pek bi cahilim [G1]
lütfen yardım edin, hatta burada bana verebileceğiniz ipuçları varsa ve bunları paylaşmaktan çekinmezseniz daha da mutlu olurum [G25]
Cvp
collision tolerance ayarlarıyla oynaman gerekiyor
Cvp
reactor de en altta properties kısmı var. masayı unyielding yaptığın yer. o bölüme gelip, toplarını seçip not shared kutusuna tik atmayı bir dene. aynı şeyi masa için de yap. kolay gelsin
Cvp
topları masaya tam olarak sıfırlaman gerekiyor ne havada ne de masay geçmemeliler kolay gelsin
Cvp
peki teşekkürler ben bunları bir deneyeyim, sıfırlamak için şöyle yaptım, yerçekimi verdim sonra nesneleri azck havada başlattm aniate dedim nesneler yere düşüp nötrleşnce o kısım hariç tüm keyleri sildim 0 şeklnde kaldı...ama nesnelerin zemine sıfır diye hesapladığı konum aslında sıfır değildi...2-3 birim havada kalıyorlardı.
Önerileri deneyip sonucu bildiririrm teşekkürler[G25]