Morph´çu ve Character Animatörü aranıyor

Morph´çu ve Character Animatörü aranıyor

sekocan

aynı başlıklı bitane daha yazmışım galiba çünkü yazarken otomatik tamamladı.
[url]http://groups.yahoo.com/groups/3danimation[/url]
grubumuz için morph bilen bir eleman aranıyor.
ayrıca koşma yürüme ıvır zıvır hareketleri yapabilecek, bone veya CS kullanabilen biri de olursa işimiz daha kolaylaşır.

2004-07-31 14:04:10

Re:Morph´çu ve Character Animatörü aranıyor

azazil

hemen kızmayın abicim bişey mi dedik, haklısın dedik, ne dedik. öle hemen küs koyuyorsunuz bir laf üzerine.

2004-07-26 14:23:36

Re:Morph´çu ve Character Animatörü aranıyor

mengler

bulursan banada gönder :)

sekocan sen varya sen....
[:D]

2004-07-19 17:21:14

Re:Morph´çu ve Character Animatörü aranıyor

sekocan

hehehe[:D]
beleşçi gibi görünüyom ama değilim. morph işini hiiiç bilmiyom. yani ağız hareketi yapacam ama kafa vücuda bağlı. sadece ağız hareketi için bütün vücuda morph mu uygulayacam vardır bi yolu. var mı?

2004-07-22 16:36:23

Re:Morph´çu ve Character Animatörü aranıyor

BuCKaRoO

surata null ve curve ile yeni rig sistemi ilave et..null ile yuz ifadelerini degistir..tutorial olmasi lazim

2004-07-22 17:04:05

Re:Morph´çu ve Character Animatörü aranıyor

kazmamurat

kafayı morphlarla hallettikten sonra vücudu edit mesh modifieriyle falan attach la....

2004-07-23 00:12:42

Re:Morph´çu ve Character Animatörü aranıyor

azazil

hehehe
beleşçi gibi görünüyom ama değilim. morph işini hiiiç bilmiyom. yani ağız hareketi yapacam ama kafa vücuda bağlı. sadece ağız hareketi için bütün vücuda morph mu uygulayacam vardır bi yolu. var mı?






Bak bana bu çözümü "Pulsar, Gokhan Karci " yolamıştı. Öncelikle buradan kendisine teşekür edeyim. sanırım sorunun çözümü bu. sende dene istersen.
"İlk önce yapılması gereken bir polyselect ya da mesh select modifierı atmak daha sonra meshselect te VERTEX subobjecte geçip hareket edecek vertexler seçilmeli.
Sadece ağız ve gözler seçilecektir bu durumda.Gerekli vertexler seçildikten sonra subobject modundan çıkmayın.
Daha sonra morph modifierı atılıır (meshselect te subobject vertex seçili olacak vertexlerden çıkılmamış olacak) ve morph targetleri seçilir.
Daha sonra ise bir meshselect daha atılır ve hiç bir vertexi seçmeden (subobject moduna bir girip kontrol edin seçili bir şey var mı diye) subobject modundan çıkarılır.
Eğer skinden sonra yaptıysanız basit sürükle bıraklar ile bu modifierların sırasını bozmadan skin in altına atabilirsiniz.
Bu sayede sadece modelin belli bir yerine morph uygulamış olduk. "

kolay gelsin.

2004-07-23 04:54:43

Re:Morph´çu ve Character Animatörü aranıyor

kazmamurat

bi de sitedeki derslere baksanız....

http://www.tr3d.com/index.php?id=dersler>>animasyon>>morph

2004-07-23 05:17:12

Re:Morph´çu ve Character Animatörü aranıyor

azazil

kazmamurat, haklısın haklsın da; soru, morf modifierinin genel olarak nasıl kulanılacağı değil ki soru, morf yaparken herhangi bir nesnenin alt nesnesinin ayrı olarak nasıl seçilip seçilemiyeceğidir ve morf modifierinin buna nasıl nesne parçalanmadan ekleneceğidir. bize önerdiğin ders de buna ilişkin değil. istersen sen de önce soruyu sonarda dersi bir daha gözden geçir.
kolay gelsin.

2004-07-25 09:33:28

Re:Morph´çu ve Character Animatörü aranıyor

kazmamurat

bu ders, sekocan ın sorusuna verilebilecek yanıtlardan biridir, yok ben böyle yapmam diyen bildiği gibi yapar... soruyu da okudum, dersi de okudum... objeyi parçalama basit bi işlemdir sadece, sonuç ortaya çıktığında aynı şey olmaktadır...

herkes bildiğini yapsın, bana ne yahu...

2004-07-25 15:27:04