Viewport BAckground!!!

Viewport BAckground!!!

Hazaro

[G11]Selam arkadaşlar Benim sorum view port background dan fornt ve left viewport larina referans resim atiyorum fakat..zoom yaparken neden se keniliginden devamli bozuluyor...bu neden olabilir ve nasil düzeltebilirim...[G13]

2004-08-24 06:17:48

Re:Viewport BAckground!!!

drekon

preferences kısmında 128 ve 64 gibi seçenekleri olan bir ayar vardı. onu en yüksek değerinde getirmelisin. daha sonra maxı kapat aç

şu an kullandığım bilgisayarda max olmadığı için bakamıyorum.. preferencesi biraz incelersen bulursun.

2004-08-23 09:23:16

Re:Viewport BAckground!!!

felidae

viewport background hanesinde lock zoom-pan işaretlidir o anda,onu kaldır match bitmap yaptı isen...[;)]

kolay gele..

2004-08-23 09:34:42

Re:Viewport BAckground!!!

Hazaro

[G11]AMA ben View porttu panladigim icin o secenekler durmalı....[G11]

2004-08-23 09:53:30

Re:Viewport BAckground!!!

iceman

Referans resimlerini bir plane üzerine atamak daha doğru olacaktır.
Felidae nin dedikleri doğru. Bir de onu dene istersen.

2004-08-23 19:36:21

Re:Viewport BAckground!!!

felidae

pan yapabilmek istiyorsan ,zoom da yapıyor olmasına katlanmalısın-viewport back. olarak kullanacaksan.

eğer birinden birini tercihli kullanacaksan da iceman ın dediği yoldan gitmelisin..

Kolay gele...

2004-08-24 01:50:51

Re:Viewport BAckground!!!

oz

bencede bu durumda en iyisi iki plane ata tam referansların boyutunda..aksi işkence oluyo

2004-08-24 04:34:04

Re:Viewport BAckground!!!

Hazaro

[G11]Yok Ben de Öyle Yapiyorum Şanda Ama O sekilde hosuma gitmisti...Meraktan Sordum ....Kimbilir Belki İlerde işime Yarar....[G13]

2004-08-24 05:10:58

Re:Viewport BAckground!!!

fırtına

ıceman ve oza katılıyorum

2004-08-24 05:44:11

Re:Viewport BAckground!!!

demir

birde şunu dene çalıştıgın pencerenin ,atıyorum perspektiv ekranı ise perspektive yazısının uzerinde sag tıklayp açılan menüde texture correction dersen görüntü de kırılmalar olmayacaktır

2004-08-24 06:09:01