Top oynayan adam animasyonu yapmak ?

Top oynayan adam animasyonu yapmak ?

fikoo_1

arkadaşlar 3ds de futbol oynayan bir adam animasyonu yapmak istiyorum. su anda modelle me kısmı filan tamam yalniz hareket kismina gectim animasyonu nasıl yapabilirm (konu basligi yeterli).
modelde cloth modifier , skin modifier, morph mod., hair and fug vs. kullanıldı. yani model hareket ettiginde kıyafetin ve sacin ozellikleri de belli olmali.
reactor ile denedim kafam karisti. reactor ile olurmu ?

2008-01-18 03:10:20

Cvp

3dmania

Bu kadar şeyi sen yaptıysa eğer gerisini de yapabiliyor olmalısın bence ...
Eğer hazır bir dosya kullandı isen bu mevcut modeli sen nasıl hareketlendirebilirim diyorsun sanırım.
Eğer iskelete hareket kazandıracaksan bone lara set key ile anahtar kare animasyonu vermelisin.Eğer bidep kullanıldı ise hazır mocap dosyaları bulursan çok daha kolay bir şekilde karakterini harektlendirebilirsin.
Diğer sekonder hareketler (kumaş , saç , yüz ifadeleri ...) hazırsa zaten , burada ne demek istediğini anlayamadım ...

2008-01-18 14:47:58

Cvp

3dmania

hair an fur uygulandı ise burada kendi içinde saç için dinamik özellikler tanımlayarak saça gerçekçi hareket kazandırmak mümkün.Reactor ile bunu yapmana gerek yok , zaten hair an fur u reactor e tanıtamazsın.
Eğer bir saç modeli oluştursaydın (mesh olarak ) bu modeli soft body ile tanımlayarak gerçekçi saç efekti alabilirdin .

Cloth modifier ı da aynı şekilde bunda da ayrıca reactor e gitmene gerek yok o kendi simüle edior ..

2008-01-18 14:52:24

Cvp

fikoo_1

ya tamam animasyonu key lerle yap diosun ama mesala karakter topa vurdugunda topda bi esneme olmalı onu reactor kendi yapmiyomu, yoksa benim topu esnetmem mi gerekio ? bir de karakterin ustunde 4 farklı line dan yapilmis kiyafet var bunların animasyonunu cloth modifier in daki simulate den ayrı ayri mi yapmam gerek?
ör: karakter yürürken şort ile formanın hareket etmesi lazım, bunları simulate den ayrı ayrı mi yapmalıyım ?

2008-01-18 16:25:46