3dsmax ISIK HUZMESI

3dsmax ISIK HUZMESI

venora

arkadaslar herkese merhaba,

foruma yeni katildim, sizlerden cok sey ogrenmeyi planliyorum.
su anda isik huzmesi nasil yapilir ogrenmek istiyorum. ornek vermek istedim;

http://www.resimupload.com/ds734035351_adsız.html

burada mavi isiklardan bahsediyorum, umarim anlatabilmisimdir.
maalesef cok yeni oldugum icin biraz ayrintili anlatima ihtiyacim olabilir.

tskler.

2007-12-19 16:46:54

Cvp

ferhatozyurt

buradaki ışık hüzmesinin direkt olarak 3d bir programda yapıldığını sanmıyorum, compoziting programında sonradan yapılmış gibi göründü bana.

2007-12-19 13:31:36

Cvp

minik2006

bence de....

2007-12-19 14:01:30

Cvp

3dmania

omni ışığa volume light ekleyip ayrıca bu ışıkta uygun bir map kullanarak (maskeleme için) ışığın küresel olarak her yöne değil bu resimdeki gibi belli ışın demetleri oluşturmasını sağlayabilirsin.Ancak volume light render ı uzatan bir olaydır.Compositleme program larında daha pratik bu tür efektler alırsın

2007-12-19 14:25:00

Cvp

venora

compositing programlarini bilmiyorum daha once hic kullanmadim. aslinda sadece bu resimden yola cikmam yanlis olmus olabilir cunku isik huzmesi genelde bir cok resimde veya animasyonda gorulen bir olay. ben 3ds max da yapilabilir diye tahmin ediyordum. neyse yorumlar icin tesekkurler.

kolay gelsin.

2007-12-19 16:46:54