skin modifieri

skin modifieri

3d-anim

Arkadaşlar max 6 da ki skin modifierinden bahsediyorum.
Diyelim ki modelimizi(insan modeli ve edit poly ile çalışılmış) bitirdik ve kemik sistemini yerleştirdik.(ring donatımı falan tamam) şimdi skin modifierini ekledik ve add düğmesinden tüm kenik sistemini seçtik. sonra sağ taraftaki kol envolopesini sırayla sağ taraftaki envolpe ayarlarını yaptık ve bu envolope ayarlarını sol tarafa aktarmak istiyoruz bunu yapan araç bu plug in içende mirror skin diye adlandırılmış ama ne yapmalıyım ki diğer tarfa envolope ayraları aktarılsın(bu modelleme kullandığımız symetri modifieri gibi olsu) .Burada ki modifierin genel envolop ayarlarını(vertex weigts ile yapılan ayarlar hariç) tek tek simetrik bone nin envolope sine copy paste yapabiliyoruz.Ama burda eğer paint weigts ayarları ile uğraşıp copy yapıp paste dediğiniz de vertex ağırlıklarını karşı tarafa aktaramıyoruz ...Soru yu umarım anlatabilöişimdir..

2004-08-18 16:58:54

Re:skin modifieri

3d-anim

Yok mu birisi hakkikaten...En azından tutorial adresi falan...??

2004-08-17 11:35:17

Re:skin modifieri

emreşan

skin weight envelope ayarları o kadar gelişmiş deil. Character studioda o dediğin olay var ama onuda simetrik yapmıyo. yani aynını kopyalıyo, 90 derece çeviriyosun. ancak cS da var o da evladiyelik bi halde anlayacağın.

2004-08-18 16:58:54