Çılgın ördek

Çılgın ördek

kabare08

Selam arkadaşlar,

3d max da çok yeniyim yapmak istediğim bir proje var önce max da 3d olarak ördek yapmak istiyorum ve bu yapılanı flash8 içine export etmek istiyorum flash içerisinde veya max ta bu ördeği yürüyen ördek durumuna getirmek amacım arasıra ağzını açıp kapaması lazım ve her adım atışında gölgesi yere yansıması lazım nasıl olacak bilmiyorum ama yapılmasının mümkün olabileceğini biliyorum. Bilenlerden ilgi göstereceklerini umuyorum.

Herkese kolay gelsin

2007-11-21 03:58:43

Cvp

Elchin

oncelikle ordek chizemiyorasn, hazir model bulman gerekiyor, agzi kafasi vucudu hareket edecekse Bone-ler ile yapman gerekiyor, skin morph, ve sayre, golge ichin spot light ile ordeyin uzerinden yukaridan ashagi spot light verirsen, sonra spot light-in golgesi ichin,klavyede H tushuna basarsin Spot 01 sechersin ve sag terefde shadow-u isharetlersin ki golgen olushsun, viewportta golge gorunmez gorunmesi ichin klavyeden F9 tushuna tiklarsin Render penceresinden gorursun,background vermek istersen de kalavyeden 8 ile karshina gelen pencereye de Environment Map kismina bitmap yerinde bir resim eklersin arka resim de olushur. Teshekkurler

2007-11-16 10:38:18

Cvp

kilic_reis

Elbette ki dediğiniz şey maxte yapılabilir. Ancak bunun için öncelikle modelleme bilgisi lazım. Hadi bir şekilde ördek buldunuz. Bu ördeği maxte kemik sistemi ekleyerek donatmayı bilmek lazım. Bunun yanında yürüme döngüsü için animasyon bilgisine ihtiyaç var. Kısacası pek de kolay değil. Naçizane tavsiyem ilk olarak modelleme konusunda çalışın. Gerisi gelir zaten. İyi çalışmalar. Kolay gelsin...

2007-11-17 10:42:54

3d max

kabare08

Selamlar,

Çok teşekkürler cevapladığınız ve bilgiler verdiğiniz için kilic_reis arkadaş modelleme öğrenmelisin demişsiniz nedir acaba kaynak nerden öğrenebilirim bilgilerinizi esirgmeyeceğinizi umuyorum şimdiden çok teşekkür ederim.

2007-11-18 01:56:40

Cvp

deryart

Maxde modellediğin ördeği flash içinde anime etmek istiyorsan sana tavsiyem ördeği 3dsmax´de anime ettir ancak kare kare resim olarak export et. Bu durumda max resim dosyalarına otomatikman bir sıra numarası vererek hard diske ayrı ayrı render eder. Yine tavsiyem gövdeğin hareketli parçalarını ayrı ayrı render et ve animasyonu flashda timeline dizerek oluştur. Mesela gaga açılıp kapanıyor ayaklar yürüyor ama gövde hareket etmiyorsa. Gövdeki tek resim olarak al. Açılır-kapanır gaga için 10 resim render et ki bu yeterlidir. ayaklar içinde bir okadar resim kullan. Niyemi böyle yap derim; istersen flashda bu ördeği interaktiv duruma getirebilirsin. Yani bir tuşa basar yürütür, bir tuşa basar gıdaklatırsın yada oyunlarında kullanabilirsin.. Başarılar..

2007-11-19 14:20:54

Cvp

kabare08

Selam derya kılıçlı,
uğraşıyorum dediklerinizle çok teşekkür ediyorum ilginize..

2007-11-21 03:58:43