multi sub object materialde SSS fast skin (displacement) sorunu..

multi sub object materialde SSS fast skin (displacement) sorunu..

Rival2000

Mental malzemelerinden SSS Fast Skin Material+Displace (mi) malzemesinde "displacement kanalı"na map koyduğumda ve modele atadığımda gayet düzgün çalışıyor.

Ancak aynı modele birden fazla (örneğin iki) SSS Fast Skin Material+Displace malzeme atadığımda displacement mapler etkisini kaybediyor.

Bu sorunun ne olduğunu anlayamadım, ya bir bug, ya da bilmediğim birşeyler var.

Aramızda bu sorunla uğraşmış arkadaşlar varsa deneyimlerini paylaşırsa sevinirim.

[img]http://img524.imageshack.us/img524/2429/01ub9.jpg[/img]


[img]http://img524.imageshack.us/img524/313/02fh4.jpg[/img]

2007-11-15 13:03:13

Cvp

kalimba

Bunun için mental ray shader dosyalarından, iptal edilen (kodlarında kapalı olan) light map girişini açman gerekiyor. Daha sonra light map´i elle gerekli yerlere bağlayacaksın. Aynen maya´da olduğu gibi. multi sub / SSS mental problem gibi kelimelerle aratırsan çözümüne ulaşabilirsin. veya blend materyal ile bu tür bir problemi vardı, karıştırıyor olaiblirim.

2007-11-15 13:10:07