max 5 ile max 6 arasındaki uyuşmazlık
max 5 ile max 6 arasındaki uyuşmazlık
max 6 da yapılan bir çalışma neden max 5 de açılamıyor.Hata vererek max 5 kapanıyor.sorun ne olabilir.
Re:max 5 ile max 6 arasındaki uyuşmazlık
aaaa bu çok kötü diyelimki evde yaptın max 6 ile işe gittin max 5 var, yada tam tersi , kötü kötü
[G6]
Re:max 5 ile max 6 arasındaki uyuşmazlık
daha önce de 4 ile 5 vardı,bu hep böyle ..alt versiyon kaydı olayını unutmuşlar maxta..[G23]
başka programa export et de sonra tekrar çalış dicem ama??ben de hiç denemedim.üşenme[G10] nedeniyle,tek çözüm hep alt versiyonda çalışıp bitirinmeye yakın üst versiyona atmak , ben öyle yapmıştım :) [G7][G8]
Re:max 5 ile max 6 arasındaki uyuşmazlık
heralde tek cozum 3ds kaydedip tekrar ust versiyonda acmak galiba...
İyi Çalışmalar
Re:max 5 ile max 6 arasındaki uyuşmazlık
merge yapsak
Re:max 5 ile max 6 arasındaki uyuşmazlık
Merge de işe yaramıyor.
Re:max 5 ile max 6 arasındaki uyuşmazlık
olaya bir de tersinden bakalım...
5 ve 6 da oluyo mu bilmiyorum ama 4 ve 5 te çalışırken başıma geldi.4 teki boolean ve crossection yapılmış objeler 5 te açmaya kalkınca saçmayalabiliyor..[G7]
Re:max 5 ile max 6 arasındaki uyuşmazlık
arkadaşlar, bi üst sürümde yaptığınız bi işi, o programın formatında alt sürümde açamazsınız... max te bunu yapmanın tek yolu 3ds formatıdır.. ancak yaklaşık 64.000 poly sınırlaması var, bunu aşmak için de daha kalabalık objeleri parça parça 3ds ye çevirmelisiniz.
Re:max 5 ile max 6 arasındaki uyuşmazlık
evt kazmamurat.Fakat 3ds formatında export ettiğimde bazı nesneler yerinden kayıyo.yani ben öyle becerebildim anca...
Re:max 5 ile max 6 arasındaki uyuşmazlık
doğrudur fatih, 3ds çok güvenilir bi format diil maalesef...