kaplama sorunu

kaplama sorunu

bly

olusturulan yarım küre içine, tam daire bi kaplama atamak istedim ama nerde, UVW map la düzeltmeye calıştım, yok olurmu hiç , render da kenarlar düzensiz, sarkma yada çekme şeklinde görünüyo bide bunun sebebi kaplamayı istediğin kadar yuvarlak al photoshop tan kare yada dikdörtgen şeklinde cıkıyo. Örneklendiriyim bi cami kubesinin içine yuvarlak bi kaplama atamak istediğinizi düşünün, varmıdır arkadaşlar bunun bi yolu..

2004-08-12 20:12:56

Re:kaplama sorunu

kullanici

uvw modifier in secenekler listesinin en altinda "Fit" adli bir buton goreceksin. onu bir dene bakalim olacak mi..

[img]http://www.fred-hsu.com/there/developer/builder_tutorial/create_texture/Create_UVW_Map_2.jpg[/img]

2004-08-08 16:36:11

Re:kaplama sorunu

Phobos

Dostum, eğer DAİRE şeklinde bir texture ı bir kubbenin içine döşüceksen, planar MAP kullanmalısın, sonra gizmoyu hareket ettirerek texture ı oturtabilirsin galiba.
saygılar..


Düzeltiyorum, tepeye doğru texture da sarkma olucak tabi bu yöntemle, UNWRAP den başka bir yöntem aklıma gelmedi şu an, saygılar.

2004-08-09 11:28:56

Re:kaplama sorunu

bly

dostlar sağolun

2004-08-11 13:12:21

Re:kaplama sorunu

yourmajesty

tex porter (bir plugin) bu tarz durumlar hatta daha komplex objeler için mükemmel bir çözüm!

2004-08-12 20:12:56